Добивај вести на Viber
Пазарот на интернет рекламирање во Бугарија во 2012 година пораснало за 25,1% споредено со растото од само 4,1% во 2011 година, покажуваат податоците од истражувањето кое го спроведе Ипсос Бугарија.
Компаниите, учесници во истражувањето опфаќаат бруто продажба на онлајн реклами, по тарифни цени, во вредност од 45, 36 милиони лева или околу 23 милиони евра за 2012 година.
Претходната година сумата потрошена за интернет рекламирање изнесуваала 18,1 милиони евра.
Структурата на бруто волумени по типови реклама останува непроменета во однос на 2011 година. Дисплеј рекламата продолжува да е најчестиот тип интернет рекламирање на бугарскиот пазар. Таа достигнува 88% од вкупниот обем, или околу 20 милиони евра.
Во 2012 година мобилната и видеодисплеј рекламата вкупно сочинуваат околу 3% од дисплеј рекламата. На второ место кај огласувачите е рекламата "за клик", која покрива 6% од пазарот. За овој тип на рекламирање забележаните податоци не ги покриваат износите генерирани од Google и Facebook, туку само од основни рекламни мрежи..
За 2012 година во апсолутни вредности се зголемуваат сите видови на онлајн рекламирање. Сепак зголемувањето на приходите е најголемо кај дисплеј рекламата, која привлекува со 1/4 повеќе бруто продажба од 2011 година.