28 Март, 2024
0.0250

Како да се справите со конфликти на работа?

Објавено во: Стил 11 Мај, 2017

Добивај вести на Viber

Споровите на работното место се неизбежни. Но не е неизбежно да се претвораат во драми и скандали. 

Која е тајната за справување во конфликтни ситуации во канцеларија? 

Ви предлагаме неколку чекори:

1. Останете смирени. Ако е можно, излезете на 10 минути или едноставно оддалечете се од конфликтот. Ќе пријдете поразумни кон ситуацијата кога јадот ќе ви се смири.

2. Слушајте. Нека секој учесник во конфликтот го каже своето мислење. Бидете отворени кон различните позиции.

3. Демонстрирајте разбирање. Наместо да кажете: „Зошто не си подготвен со овој извештај?“, Пријдете така: „Знам дека си многу зафатен во последно време, но кога мислиш дека ќе си подготвен со извештајот?“.

4. Не ги правете работите лични и не интервенирајте персонални проблеми или физички карактеристики во спорот.

5. Барајте решение заедно. Нека повеќе луѓе се вклучат. Откако конфликтот заврши, направете нешто позитивно како колектив, за да ја вратите пријатната и продуктивна атмосфера.

Можеби ќе ве интересира

СЕ ОГЛАСИ НАВОДНАТА ЉУБОВНИЦА НА ПРИНЦОТ ВИЛИЈАМ: Никој не очекуваше да каже ништо, но не можеше повеќе да молчи

СЕ ОГЛАСИ НАВОДНАТА ЉУБОВНИЦА НА ПРИНЦОТ ВИЛИЈАМ: Никој не очекуваше да каже ништо, но не можеше повеќе да молчи