21 Септември, 2017
0.4914

Дали се грижиме како возиме?

Како до побезбедни сообраќајници

Објавено во: Мои пари 19 Мај, 2017

Секоја година се зголемува бројот на сообраќајни незгоди, а се зголемува и бројот на жртвите и повредените лица. Во 2016 година, на патиштата на Република Македонија животот го изгубиле вкупно 165 лица. Оваа бројка говори дека нашите сообраќајници не се безбедни и дека одговорноста ја носиме самите, затоа што недоволно внимаваме како возиме. Тоа го потврдува и фактот дека половината од жртвите или вкупно 88 се возачи на моторните возила.

Потребата од поголемо внимание во сообраќајот е евидентна и токму затоа компанијата ОКТА создаде национална кампања за зголемување на свеста за потребата од побезбедни сообраќајници. Наречена едноставно „Јас внимавам“, оваа кампања има за цел да ја истакне важноста за унапредување на безбедноста на сите учесници во сообраќајот, ставајќи посебен акцент на децата и младите.  Преку креативни решенија, чести активности па дури и награди, кампањата се обидува да поттикне и да потсети за потребата од доследно почитување на сообраќајните правила изнаци. Задолжително користење сигурносен појас за сите патници во автомобилот, носење заштитен шлем за мотоциклистите, прилагодување на брзината на условите на патот, почитување на сообраќајната сигнализација, употреба на детско седиште во автомобил, користење мобилен телефон додека возиме и возење под дејство на алкохолсе сообраќајните правила кои најчесто се прекршуваат.

Недоволното внимание и несовесното однесување  во сообраќајот придонесе за значително зголемување на бројот на загинати лица во земјава. Во 2016 година статистиката бележи пораст од 17 настрадани лица, споредено со 2015 година. Во сообраќајните незгоди најчести жртви се возачите, но подеднакво настрадуваат и сопатниците и пешаците.Од вкупно настраданите лица во 2016, 42 биле сопатници, а 35 пешаци. Тоа укажува на потребата дека одредени активности треба да бидат насочени и кон овие учесници во сообраќајот. Кампањата „Јас внимавам“ за таа цел подготви програма и за апелирање кон пешаците и патниците во автомобилите,за велосипедистите и за мотоциклистите, за сите подеднакво да ги почитуваат правилата и прописите, пред сè за сопствена безбедност.

Во фокусот на кампањата влегуваат и најмладите учесници во сообраќајот, кои преку креативни активности како театарска претстава и боенкисе едуцираат за основните сообраќајни правила. Преку кампањата,компанијата ОКТА донира сообраќајни полигони во повеќе основни училишта ширум земјава, на кои децата на интерактивен начин ќе можат да ја стекнуваат основната наобразба за безбедно учество во сообраќајот.

Кампањата е целосно поддржана од Министерството за внатрешни работи, со чија помош и се спроведуваатактивностите. Потребата од и вредностанакампањата „Јас внимавам“ ги препознаа и бројни јавни личности кои ја дадоа својата поддршка и со своето влијание повикуваат на поголема свесност и внимание во сообраќајот.

Можеби ќе ве интересира

МЕПСО привремено го суспендира „ЕНГ Сервис Трејд“ од пазарот на електрична енергија

МЕПСО привремено го суспендира „ЕНГ Сервис Трејд“ од пазарот на електрична енергија

Кампари ја лансира кампањата “The Red Diaries”

Кампари ја лансира кампањата “The Red Diaries”

Само уште еден ден до јубилејнто издание на Викенд Медиа Фестивал!

Само уште еден ден до јубилејнто издание на Викенд Медиа Фестивал!

Преку државна ревизија до поголема финансиска транспарентност во Македонија

Преку државна ревизија до поголема финансиска транспарентност во Македонија

Промена во менаџерскиот тим на Шпаркасе Банка Македонија Г. Алвин Аличевиќ номиниран за член на Управниот одбор одговорен за ризици и операции

Промена во менаџерскиот тим на Шпаркасе Банка Македонија Г. Алвин Аличевиќ номиниран за член на Управниот одбор одговорен за ризици и операции

ОКТА ќе стипендира 10 студенти на УКИМ

ОКТА ќе стипендира 10 студенти на УКИМ

Голема наградна игра на Гранд кафе „Отвори и кеш освој“

Голема наградна игра на Гранд кафе „Отвори и кеш освој“

Во организација на Самит100 промовирана новата фаза на проектот EDISON eCity

Во организација на Самит100 промовирана новата фаза на проектот EDISON eCity

QR кодови низ Скопје! Оргинален пристап на компаниите

QR кодови низ Скопје! Оргинален пристап на компаниите