Како треба да комуницирате со клиентите и корисниците?
Објавено во: Стил 16 Февруари, 2017
Комуникацијата е една од основните вештини кои мора да ги совладате.
Секако, овде не станува збор за манипулација, затоа што таа техника нема да ве доведе далеку.
Најлошо што можете да направите е да влезете на состанок и да почнете разговор со клиентите без да покажете интерес за нивните идеи.
Ако имате разбирање за нивните потреби, ќе остварите соработка и ќе си го сочувате интегритетот.
Освен што треба да слушате, треба да ги најдете нивните „болни точки“ за да знаете што треба да решите.
Размислувајте креативно и корисно.
Бидете ентузијасти, затоа што ентузијазмот е многу важен.
Ентузијазмот е „заразен“ и другите луѓе ќе се чувствуваат исто.
Важен е и говорот на телото, односно ефектот на огледало.
Други важни особини се комуникативност, фокус, самодоверба, тимска работа, селекција на приоритети, аналитичност и мотивација.