28 Март, 2024
0.0232

Како треба да комуницирате со клиентите и корисниците?

Објавено во: Стил 16 Февруари, 2017

Добивај вести на Viber

Комуникацијата е една од основните вештини кои мора да ги совладате. 

Секако, овде не станува збор за манипулација, затоа што таа техника нема да ве доведе далеку. 

Најлошо што можете да направите е да влезете на состанок и да почнете разговор со клиентите без да покажете интерес за нивните идеи. 

Ако имате разбирање за нивните потреби, ќе остварите соработка и ќе си го сочувате интегритетот. 

Освен што треба да слушате, треба да ги најдете нивните „болни точки“ за да знаете што треба да решите. 

Размислувајте креативно и корисно. 

Бидете ентузијасти, затоа што ентузијазмот е многу важен. 

Ентузијазмот е „заразен“ и другите луѓе ќе се чувствуваат исто. 

Важен е и говорот на телото, односно ефектот на огледало. 

Други важни особини се комуникативност, фокус, самодоверба, тимска работа, селекција на приоритети, аналитичност и мотивација. 

Можеби ќе ве интересира

СЕ ОГЛАСИ НАВОДНАТА ЉУБОВНИЦА НА ПРИНЦОТ ВИЛИЈАМ: Никој не очекуваше да каже ништо, но не можеше повеќе да молчи

СЕ ОГЛАСИ НАВОДНАТА ЉУБОВНИЦА НА ПРИНЦОТ ВИЛИЈАМ: Никој не очекуваше да каже ништо, но не можеше повеќе да молчи