25 Април, 2024
0.0274

Кои компании загубија најмногу „лајкови“ по чистката на Фејсбук

Објавено во: Стил 05 Октомври, 2012

Добивај вести на Viber

На 27-ми септември Фејсбук започна со отстранување на лажните „лајкови“. Досега веќе во јавноста е познато дека постојат повеќе начини една компанија да се здобие со огромна бројка фанови, со што си ја зголемува вредноста кај купувачите. Веднаш откако Фејсбук започна со препознавање и нивно отстранување, голем број фанови ги снема од профилите на големите компании. Не само мали компании,туку и вистински гиганти посегнале по овој вид публицитет. Рекордер е Кит-Кет, каде дури една третина од фановите се лажни. На листата се најдоа и Плејстејшн, Зара, Мекдоналдс, Старбакс и други.Сепак,  ова се 10-те фирми рекордери кои најмногу мамеле на Фејсбук: 10. Твитер Избришани фанови: 51 123 Вкупен број на фанови: 9.1 милиони 9. Самсунг Избришани фанови: 52 717 Вкупен број на фанови: 13.6 милиони 8. Сити Вил Избришани фанови:  58 214 Вкупен број на фанови:25 млн. 7. Фармавил Избришани фанови: 61 225 Вкупен број на фанови: 37.9 милиони 6. Кока -Кола Избришани фанови: 96 445 Вкупен број на фанови: 51.9милиони 5. Делл Избришани фанови: 107 889 Вкупен број на фанови:3.7 милиони 4. МЛВ Избришани фанови: 116 119 Вкупен број на фанови:4 милиони 3. Ред Бул Избришани фанови:117 780 Вкупен број на фанови: 31.9 милиони 2. Фејсбук... да, точно така – Фејсбук! Избришани фанови: 124 919 Вкупен број на фанови: 74.5 милиони 1. Кит Кат Избришани фанови: 3 012 539 Вкупен број на фанови: 8.9  милиони

Можеби ќе ве интересира

Мемедоски е македонскиот претставник на „Светскиот избор за Мис и Мистер за глуви“ во Прага: Бог ме направил различен од другите, но ми подарил повеќе таленти

Мемедоски е македонскиот претставник на „Светскиот избор за Мис и Мистер за глуви“ во Прага: Бог ме направил различен од другите, но ми подарил повеќе таленти