Добивај вести на Viber
На 27-ми септември Фејсбук започна со отстранување на лажните „лајкови“. Досега веќе во јавноста е познато дека постојат повеќе начини една компанија да се здобие со огромна бројка фанови, со што си ја зголемува вредноста кај купувачите. Веднаш откако Фејсбук започна со препознавање и нивно отстранување, голем број фанови ги снема од профилите на големите компании.
Не само мали компании,туку и вистински гиганти посегнале по овој вид публицитет.
Рекордер е Кит-Кет, каде дури една третина од фановите се лажни. На листата се најдоа и Плејстејшн, Зара, Мекдоналдс, Старбакс и други.Сепак, ова се 10-те фирми рекордери кои најмногу мамеле на Фејсбук:
10. Твитер
Избришани фанови: 51 123
Вкупен број на фанови: 9.1 милиони
9. Самсунг
Избришани фанови: 52 717
Вкупен број на фанови: 13.6 милиони
8. Сити Вил
Избришани фанови: 58 214
Вкупен број на фанови:25 млн.
7. Фармавил
Избришани фанови: 61 225
Вкупен број на фанови: 37.9 милиони
6. Кока -Кола
Избришани фанови: 96 445
Вкупен број на фанови: 51.9милиони
5. Делл
Избришани фанови: 107 889
Вкупен број на фанови:3.7 милиони
4. МЛВ
Избришани фанови: 116 119
Вкупен број на фанови:4 милиони
3. Ред Бул
Избришани фанови:117 780
Вкупен број на фанови: 31.9 милиони
2. Фејсбук... да, точно така – Фејсбук!
Избришани фанови: 124 919
Вкупен број на фанови: 74.5 милиони
1. Кит Кат
Избришани фанови: 3 012 539
Вкупен број на фанови: 8.9 милиони