25 Април, 2024
0.0310

Мистериозни купувачи: Војната со цени, да се замени со војна со насмевки!

Објавено во: Мои пари 30 Октомври, 2012

Добивај вести на Viber

Најуслужни се вра­бо­те­ни­те во авто­са­ло­ни­те и во бан­ки­те. Сосема спро­тив­но, најнеуслужни се вра­бо­те­ни­те во про­дав­ни­ци­те за тех­нич­ка опре­ма и те­ле­ко­му­ни­ка­ци­и­те. Ова е кон­ста­тација на аген­ци­ја­та „Свот ри­срч“ во истра­жу­ва­ње­то на ква­ли­те­тот на ус­лу­га­та и напро­даж­ни­те ве­шти­ни на вра­бо­те­ни­те во 6 деј­но­сти. Ова истражување се прави секоја година преку та­ка­на­ре­че­ните ми­сте­ри­оз­ни ку­пу­ва­чи.
Ге­не­ра­лниот ди­ре­ктор на „Свот ри­срч“ Мар­ко Ра­до­њиќ, вели дека нај­го­ле­ми­от дел од подобрувањата што можат да се за­бе­ле­жат кајпродавачите на автомобили, се дол­жи на до­бра­та обу­ка што вра­бо­те­ни­те ја до­би­ва­ат од нив­ни­те ма­тич­ни ком­па­нии. Според него најважна е психологијата, односна пристапот до клиентот.
„Вра­бо­те­ни­те во авто­са­ло­ни­те до­би­ва­ат до­бра обу­ка за ку­пу­вач­ка­та пси­хо­ло­ги­ја, и на­чи­нот на кој се од­не­су­ва­ат со клиентитев, но имаат и зна­е­ње за ка­ра­кте­ри­сти­ки­те на про­из­во­дот што го ну­дат. Ка­ко не­до­ста­ток што го открив­ме е што 45 от­сто од авто­мо­бил­ски­те ком­па­нии не ну­дат тест-во­зе­ње“, вели Радоњиќ.
Според истражувањето авто-салоните котираат со највисоки резултати во квалитетот на услугата и продажните вештини на вработените со над 80 проценти од исполнетост на стандардите, телекомуникациските оператори се на второ место, а банките на трето место. Ниту една од испитуваните дејности не забележува највисоко или најниско рангирање. Продавниците за техничка опрема се со најниски вкупни резултати.
Тај­ни­те ку­пу­ва­чи на аген­ци­ја­та, биле во обиколка на продажните објекти 339 пати. Освен во автосалоните тие биле присутни и во бан­ки, те­ле­ко­му­ни­ка­ци­ски опе­ра­то­ри, су­пер­мар­ке­ти, про­дав­ни­ци за тех­нич­ка опре­ма и бен­зин­ски пум­пи.
Радоњиќ на презентацијата на резултатите од истражувањето истакна дека еден од клучните недостатоци на вработените е не нудењето дополнителни производи. Во Македонија само во осум проценти од испитаните случаи биле понудени дополнителни производи, а просекот во ЕУ е 56 проценти.
Истражувањето, дури покажува дека вра­бо­те­ни­те во мар­ке­ти­те и во бен­зи­ски­те пум­пи сè уште не ги поз­дра­ву­ва­ат ку­пу­ва­чи­те во по­че­то­кот и на кра­јот од раз­го­во­рот. На вработените во те­ле­ко­му­ни­ка­ци­ски­те опе­ра­то­ри им се забележува што гра­ѓа­ни­те че­ка­ат по­ве­ќе од 10 ми­ну­ти за да ја до­би­јат ус­лу­гата што ја побарале.
Би­деј­ќи ква­ли­те­тот на ус­лу­ги­те во су­пер­мар­ке­ти­те и во про­дав­ни­ци­те за тех­нич­ка опре­ма се сè уште ни­ски, Ра­до­њиќ сме­та де­ка вој­на­та со це­ни што се­га се слу­чу­ва, ќе би­де за­ме­не­та со насмевка и со поздрав.
- Во битката за цени почнуваат да размислуваат и за други методи кои можат да влијаат на продажбата. Во следниот период се повеќе ќе расте свеста кај компаниите дека токму услугата што ќе се понуди на купувачите е важна, односно борбата ќе се премести од ценовна во услужна, изјави Радоњиќ.
Истражувањето на „Свот рисрч“ беше спроведено во периодот од 9 септември до 17 октомври годинава. Користен е методот на посети во продажните објекти од страна на тајни купувачи кои се обични граѓани на различни возрасти обучени според светски стандарди.

Можеби ќе ве интересира

Напред во дигиталната иднина со Македонски Телеком

Напред во дигиталната иднина со Македонски Телеком

WTCA заговара „мир по пат на трговија“ на Балканот и во светот на IX Delfi економски форум

WTCA заговара „мир по пат на трговија“ на Балканот и во светот на IX Delfi економски форум

Караванот на Државна изборна комисија во посета и на руралните средини и маргинализираните групи

Караванот на Државна изборна комисија во посета и на руралните средини и маргинализираните групи

Во понеделник ќе се одржи второто издание на “Freelance Conference”

Во понеделник ќе се одржи второто издание на “Freelance Conference”

Претставена најновата линија телевизори и soundbar-звучници на Samsung: Доаѓа новата ера на Samsung AI TV

Претставена најновата линија телевизори и soundbar-звучници на Samsung: Доаѓа новата ера на Samsung AI TV

Истражување: Зошто политиката на ЕУ по прашањето на намалување на бројот на пушачи не е доволно ефикасна

Истражување: Зошто политиката на ЕУ по прашањето на намалување на бројот на пушачи не е доволно ефикасна

Atlantic Grupa со силен раст на приходот од продажба и на профитабилноста

Atlantic Grupa со силен раст на приходот од продажба и на профитабилноста

Кентаур Импекс инвестира во нова опрема со поддршка на ЕБОР и ЕУ

Кентаур Импекс инвестира во нова опрема со поддршка на ЕБОР и ЕУ

„Тренинг за сајбер безбедност за едукатори“ - почеток на низа активности за зголемување на безбедноста на интернет

„Тренинг за сајбер безбедност за едукатори“ - почеток на низа активности за зголемување на безбедноста на интернет