19 Февруари, 2018
0.4497
    ALK 7932.13    -0.83%     CKB 600    15.38%     GRNT 810.5    -1.16%     KMB 3397.19    2.23%     LOZP 2400    14.29%     MPT 29500    0%     MTUR 4200    0.02%     OKTA 3600    -2.7%     RMDEN16 94.8    0%     RZIT 20    0%     RZLV 50    -5.66%     SLAV 3600    -40.98%     TETE 2236.02    3.04%     ZPKO 2812    -1.22%

МЗШВ отвори кол центар за потребите на земјоделците и агробизнисмените

Објавено во: Агробизнис 29 Септември, 2017

Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство од денеска отвора кол центар наменет за земјоделците, агробизнисмените и сите граѓани, а со единствена цел – навремено да ги добијат сите потребни услуги и информации што ги интересираат.

Телефонските броеви на кои што ќе можат да се јавуваат земјоделците и агробизнисмените се  071/204-137; 070/415-314; 070/415-389.

Овие телефонски линии ќе бидат достапни од 8 часот наутро до 17  часот попладне.

Преку кол центарот земјоделците и агробизнисмените  ќе можат да добијат информации поврзани со исплата на субвенции, рокови за аплицирање за конкретни мерки, огласи за земјиште и сите останати информации од областа на земјоделство.

Воедно, преку кол центарот ќе може да се пријавуваат и одредени проблеми со кои се соочуваат земјоделците и агробизнисмените како и информации за незаконски дејствија. На овој начин Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство навреме ќе може да одговори на сите прашања што ги засегаат земјоделците, агробизнисмените  и сите граѓани, да реагира и да преземе мерки за брзо решавање на секој проблем поединечно.

Воведувањето на кол центарот како модел за транспарентност, е новина и за прв се воведува во Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство. Уште од јуни МЗШВ ги отвори вратите за земјоделците и за агробизнисмените, за решавање на нивните проблеми и за преземање на системски мерки за развој на земјоделството. Воведувањето на кол центарот е само продолжение на започнатиот транспарентен однос на МЗШВ и уште еден доказ за отвореноста на МЗШВ како институција која ќе функционира исклучиво како сервис за сите чинители во земјоделскиот сектор.

Начелото на правичност и транспарентност и во следниот период ќе биде едена од главните цели на Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство, бидејќи само преку отворен дијалог може да се постигнат зацртаните цели за развој на земјоделскиот сектор. 

Можеби ќе ве интересира

Ресертифициран системот за квалитет на АХВ

Ресертифициран системот за квалитет на АХВ