Очекуваат 128% раст на онлајн продажбата на „црниот петок“
Објавено во: Финансии 23 Ноември, 2016
Треската за шопинг и најголемиот промет во интернет трговијата во годината претстои овој викенд.
Бугарските трговци упорно се борат да ја зголемат продажбата и да добијат клиенти пред почетокот на божиќната сезона. Според нив продажбата се подобри откако се нудат екстремни намалувања на цените. Според статистика на технолошката компанија "RTB House" од ноември 2015 година онлајн продажбата во Бугарија се зголемува со 128% за време на така наречениот „црн петок“ и тоа за 58% од вообичаените 70% на останатите анализирани пазари.
Анализите направени од меѓународните експерти од "RTB House" на над 40 пазари покажуваат дека „црн петок“ не е само еден ден на распродажби, а генерира импулс, од кој можат да зависат и многу долгорочни резултати во трговијата. Ако трговците ги предложат најдобрите онлајн трансакции, токму кога клиентите ги бараат, шансата брендот да постигне позиционирање е многу поголем, советуваат експертите.
„Црниот петок“ оваа година ќе биде на 25 ноември.