Добивај вести на Viber
Подравка најави напуштањето на програмите за пијалоци и пецива, како и за дел од замрзнатата програма производи.
Како што стои на веб-страницата на Подравка, овие програми кои не се вклучени во т.н. критичните бизнис програми, во иднина ќе добијат стратешки партнери, со цел да се обезбеди континуиран развој на нивниот квалитет.
Подравка одлучи да се фокусира на клучните и профитабилни бизнис програми и развојот на производи кои се препознатливи за европските и светските пазари.
На веб-сајтот на Подравка е наведено дека на ова е усвоено на Генералното собрание на компанијата, каде е поддржана и предлог одлуката за намалување на акционерскиот капитал на компанијата во износ од 542 милиони куни за покривање на акумулираните загуби од претходниот период.
Собранието донесе одлука за развојот на Подравка како модерно акционерско друштво и создавање на услови за докапитализација на компанијата, нејзин раст и понатаму интернационализација на бизнисот.