ПРЕСЛУШАЛ 2500 ПРИКАЗНИ: Бренсон има едноставен совет за претприемачите
Објавено во: Финансии 14 Октомври, 2017
Во автобиографијата „Finding My Virginity“, милијардерот и претприемач Ричард Бренсон опиша една впечатлива приказна.
Еден од неговите директори, Бред Годфри побарал минута внимание од него.
Тоа значело буквално 60 секунди, а разговорот се водел по телефон.
Бренсон слушнал како куп хартии паѓаат на подот.
„Имам идеја на некоја подлога за пивска чаша“ - рекол тој.
Тогаш имал идеја за нискобуџетка авиокомпанија во Австралија.
Релативно добро го познавал бизнисот со авиокомпании.
Идејата ја добил откако со експерт излегол на чаша пиво.
Бренсон бил заинтересиран и побарал детален план кој го добил од Годфри.
Идејата на Годфри беше јасна, а Бренсон му дал зелено светло.
Тогаш е роден „Virgin Blue“, лансиран со 10 милиони долари буџет и два авиона.
Сега авиокомпанијата „Virgin Australia Airlines“ беше втора по големина во Австралија.
Бренсон знае што е квалитетна идеја. Во книгата пишува дека слушнал 25.000 приказни. Лекцијата која им ја нуди на претприемачите е:
„Најдобрите идеи мора да бидат разработени до детали. Не мора да има сериозни финансиски проекции и сложени бизнис планови. Ако таа идеја не може да се стави на мало парче хартија, тогаш веројатно е тоа лоша идеја. Нека биде кратко, остро, јасно и концизно“- вели таа.
Ако претприемачот не може со 10 збора да ја објасни идејата, тогаш не може да инвестира.