Шампионот во продажба Том Хопкинс ве советува како да ги „уловите“ клиентите
Објавено во: Финансии 15 Септември, 2017
За премногу луѓе во бизнисот, побарувачката на клиентите е како риболов само со прачка и жица. Тие се свесни дека ако "фрлат" нешто на пазарот, тие ќе привлечат внимание кон себе. Она што не го знаат, сепак, е дека тие прво мора да бидат на вистинското место, и второ, мора да користат мамка за да ја "намамат" целната група.
Најдете го вистинското место за лов. Одговорете си на прашањето: Кој е вашиот идеален клиент? Треба да бидете во можност да наведете најмалку 5 критериуми за да го оцените, дури и во сон. Еве неколку примерочни параметри:
1. Да е на возраст меѓу 25 и 35 години.
2. Да е семеен .
3. Да живее не повеќе од 5 километри од вашата најблиска застапеност.
4. Неговите деца се на училишна возраст.
5. Да патува најмалку 50 км неделно.
Ако не можете да наведете најмалку пет такви фактори, не очекувајте светла иднина. За да добиете брз одговор, размислете како изгледа Топ 3 на вашите клиенти. Што мислат тие? Одговорите на овие прашања ќе ви дадат почетен почеток.
Потоа започнете да ги замислувате вашите клиенти. Без разлика дали се пензионери, бизнисмени или тинејџери. Помислете на нив како категории на корисници. Ако нудите услуги што им се допаѓаат на младите, размислете кој ќе инвестира во нив? Мама, татко и баба. Во овој случај, ќе треба да користите повеќе од една маркетинг стратегија за да направите вакви договори.
Следното нешто што треба да знаете е како да се дојде до овие луѓе.
Ако продавате на "фудбалски момчиња", каде на друго место ќе ги најдете освен околу игралиштето? Вашата листа може да изгледа како: продавници, бензински пумпи, објекти на патот, автомобили, продавници за спортска опрема. Можете да рекламирате на или во близина на овие објекти. Пожелно е да се биде близу фудбалски терени. Најдобро ќе бидете спонзор на таков тим. Родителите се чувствуваат обврзани да ги користат услугите на оние што им помагаат на своите деца.
Но, им ако продавате на луѓе кои имаат многу високи примања, како да стигнете до нив? Ноќни клубови, јахти, скапи ресторани - дилемата за рекламирање е навистина голема, но одговорот е исправен пред вас. Каде што луѓето ќе те забележат. Шансата да ви се овозможи да рекламирате во скап ресторан е многу мала, но тоа не треба да се одбие. Рекламирај во натписи кои ќе се најдат таму. Многу е важно да не заостанувате зад конкуренцијата. Гледајте внимателно каде се наоѓаат вашите конкуренти и обидете се да не заостанувате зад нив.
Друг начин за привлекување на клиенти е рекламата за попуст. Предложете го следново: попуст за вашите тековни клиенти кои носат нови клиенти. Клучот за таквите бонусни понуди е да понудите нешто доволно добро за да ги поттикнете клиентите да се чувствуваат задоволни додека некој друг нема да ве замени и не им нуди повеќе.
Откако ќе ги рационализирате овие информации, ќе ги најдете најдобрите места за „риболов“ и мамки кои ќе ги користите.
Советите ги дава Том Хопкинс, познат во целиот свет како "тренерот на шампиони во продажбата" со децении, тој ги обучува младите претприемачи преку неговата компанија, Том Хопкинс Интернешнл.