22 Јануари, 2018
0.5241
    ALK 7698.52    0.63%     AUMK 1700    0.06%     GRNT 830    0.73%     KMB 3135.87    -0.52%     MPT 28907    -3%     MTUR 4158    -2.16%     OKTA 3200    2.86%     RMDEN16 94.5    0.11%     RZUS 124    9.73%     STB 970    1.04%     STIL 154    1.61%     TEH 140    -6.67%     TEL 283    1.07%     TETE 2060    3%     TKVS 3106    -3%     TPLF 1798.38    -0.03%     TTK 950    -0.12%

Тинејџерите се помалку го користат Фејсбук: Која социјална мрежа ја „окупираат“ се повеќе?

Објавено во: Анализа 28 Август, 2017

Она што се говори подолго време е точно: Фејсбук го губи интересот на тинејџерите, вели една нова студија eMarketer цитирана од Business Insider. Според него, децата на возраст од 12 до 17 години веруваат дека Фејсбук е помалку кул од Instagram и Snapchat.

Студијата беше спроведена во Обединетото Кралство и САД. Таа покажува дека употребата на најголемата социјална мрежа од најмалите се намалува од година во година. Месечните Фејсбук корисници на оваа возраст во Америка ќе паднат на 14,5 милиони, или 3,4 отсто оваа година, објавија авторите. Падот започна во есента 2016 година, кога беше откриен за 1,2%. Т.е., ова е втора година по ред со намалување на употребата на Фејсбук од оваа млада публика.

За Велика Британија сликата е слична. EMarketer не дава точни податоци за изминатата година, но повторно соопштува за пад кај тинејџерите и младите потрошувачи. Месечно, тоа беше 2,8%, додека девојчињата и момчињата од 18 до 24 години - 3,1%.

И покрај тоа што вестите не се добри за Фејсбук, социјалната мрежа е воодушевена од фактот што Инстаграм уште го поседува.

Друга многу популарна мрежа е Snapchat. Се верува дека таа ќе ги надмине и Инстаграм и Фејсбук, по бројот на тинејџери до крајот на 2017 година. И двете платформи беа успешни во оваа демографија. Тие се поврзуваат со визуелна комуникација - фотографии, вели Оскар Орозко, аналитичар на eMarketer.

Надвор од оние што ја напуштиле, тинејџерите кои сè уште се на Фејсбук изгледаат помалку вклучени во социјалната мрежа. Тие влегуваат поретко и трошат помалку време на оваа платформа, вели Орозко.

EMarketer предвидува дека потрошувачката база на Snapchat ќе се зголеми на 25,8% во САД и 20,2% во Велика Британија во 2017 година.

За Instagram, очекувањата се за раст од 23,8% за САД и 34,8% за Велика Британија.

Сепак, Фејсбук останува најголемата социјална мрежа со 2 милијарди месечни корисници ширум светот. Се очекува да оствари значителен профит во тековниот квартал од годината.

Можеби ќе ве интересира

Со жалење пренесени националистичките протести во Грција и прогласот на предавници

Со жалење пренесени националистичките протести во Грција и прогласот на предавници

Како Владата ќе ја оцени „петката“ на Нимиц?

Како Владата ќе ја оцени „петката“ на Нимиц?

Владата ќе ја оценува „Рамката“ на Нимиц

Владата ќе ја оценува „Рамката“ на Нимиц

Што чека ВМРО-ДПМНЕ за да се вклучи во консензус за името?

Што чека ВМРО-ДПМНЕ за да се вклучи во консензус за името?

Нимиц со терминот „Македонија“ за решението ги побесна грчките десничари

Нимиц со терминот „Македонија“ за решението ги побесна грчките десничари

ПАВЛОВСКА-ДАНЕВА: Законот за јазиците не може да се носи без опозицијата

ПАВЛОВСКА-ДАНЕВА: Законот за јазиците не може да се носи без опозицијата

Дали Мицкоски екипираше јаки кадри во новата структура на ВМРО-ДПМНЕ?

Дали Мицкоски екипираше јаки кадри во новата структура на ВМРО-ДПМНЕ?

Активно вклучување на бизнис-заедницата во Берлинскиот процес, за долгорочен развој

Активно вклучување на бизнис-заедницата во Берлинскиот процес, за долгорочен развој

ЧУПЕСКА - СТАНИШКОВСКА: Во Струмица ќе нема двојазични униформи

ЧУПЕСКА - СТАНИШКОВСКА: Во Струмица ќе нема двојазични униформи