20 Ноември, 2017
0.3864
    ADIN 550    0%     ALK 7387.5    -0.29%     GRNT 825.36    -0.67%     KMB 2700    -0.04%     MPT 27000.21    -2.81%     MTUR 4101    -8.87%     OHB 4860    -2.8%     OKTA 2753    -2.97%     PPIV 39205    3%     REPL 54600    0%     STB 919.65    -1.62%     STIL 130    0%     TEL 272    0%     TETE 1850    2.78%     TPLF 1607    -2.97%     TTK 812.95    -0.74%     UNI 1905    -0.01%     VITA 7500    0%

Тинејџерите се помалку го користат Фејсбук: Која социјална мрежа ја „окупираат“ се повеќе?

Објавено во: Анализа 28 Август, 2017

Она што се говори подолго време е точно: Фејсбук го губи интересот на тинејџерите, вели една нова студија eMarketer цитирана од Business Insider. Според него, децата на возраст од 12 до 17 години веруваат дека Фејсбук е помалку кул од Instagram и Snapchat.

Студијата беше спроведена во Обединетото Кралство и САД. Таа покажува дека употребата на најголемата социјална мрежа од најмалите се намалува од година во година. Месечните Фејсбук корисници на оваа возраст во Америка ќе паднат на 14,5 милиони, или 3,4 отсто оваа година, објавија авторите. Падот започна во есента 2016 година, кога беше откриен за 1,2%. Т.е., ова е втора година по ред со намалување на употребата на Фејсбук од оваа млада публика.

За Велика Британија сликата е слична. EMarketer не дава точни податоци за изминатата година, но повторно соопштува за пад кај тинејџерите и младите потрошувачи. Месечно, тоа беше 2,8%, додека девојчињата и момчињата од 18 до 24 години - 3,1%.

И покрај тоа што вестите не се добри за Фејсбук, социјалната мрежа е воодушевена од фактот што Инстаграм уште го поседува.

Друга многу популарна мрежа е Snapchat. Се верува дека таа ќе ги надмине и Инстаграм и Фејсбук, по бројот на тинејџери до крајот на 2017 година. И двете платформи беа успешни во оваа демографија. Тие се поврзуваат со визуелна комуникација - фотографии, вели Оскар Орозко, аналитичар на eMarketer.

Надвор од оние што ја напуштиле, тинејџерите кои сè уште се на Фејсбук изгледаат помалку вклучени во социјалната мрежа. Тие влегуваат поретко и трошат помалку време на оваа платформа, вели Орозко.

EMarketer предвидува дека потрошувачката база на Snapchat ќе се зголеми на 25,8% во САД и 20,2% во Велика Британија во 2017 година.

За Instagram, очекувањата се за раст од 23,8% за САД и 34,8% за Велика Британија.

Сепак, Фејсбук останува најголемата социјална мрежа со 2 милијарди месечни корисници ширум светот. Се очекува да оствари значителен профит во тековниот квартал од годината.

Можеби ќе ве интересира

Ќе влезе ли Јовевски во пакет со новите министри во Собрание?

Ќе влезе ли Јовевски во пакет со новите министри во Собрание?

Супер што Владата обезбеди инкубатори, но зошто киксна со самофалбите?

Супер што Владата обезбеди инкубатори, но зошто киксна со самофалбите?