23 Септември, 2017
0.6308
    ALK 7297.6    -0.03%     GRNT 870    -0.99%     KMB 2883.3    -1.59%     KPSS 485    -2.81%     KVAS 10670    -3%     MPT 30201    -2.58%     MTUR 4700    2.17%     OKTA 3300    10%     PKB 14500    0.07%     RZUS 120    -1.64%     SBT 2219.26    -0.89%     STB 938.54    -1.78%     STIL 134    3.08%     TEL 279    -0.49%     TNB 13300    0.4%     TPLF 1601    -0.32%     TTK 776    -3%

Тинејџерите се помалку го користат Фејсбук: Која социјална мрежа ја „окупираат“ се повеќе?

Објавено во: Анализа 28 Август, 2017

Она што се говори подолго време е точно: Фејсбук го губи интересот на тинејџерите, вели една нова студија eMarketer цитирана од Business Insider. Според него, децата на возраст од 12 до 17 години веруваат дека Фејсбук е помалку кул од Instagram и Snapchat.

Студијата беше спроведена во Обединетото Кралство и САД. Таа покажува дека употребата на најголемата социјална мрежа од најмалите се намалува од година во година. Месечните Фејсбук корисници на оваа возраст во Америка ќе паднат на 14,5 милиони, или 3,4 отсто оваа година, објавија авторите. Падот започна во есента 2016 година, кога беше откриен за 1,2%. Т.е., ова е втора година по ред со намалување на употребата на Фејсбук од оваа млада публика.

За Велика Британија сликата е слична. EMarketer не дава точни податоци за изминатата година, но повторно соопштува за пад кај тинејџерите и младите потрошувачи. Месечно, тоа беше 2,8%, додека девојчињата и момчињата од 18 до 24 години - 3,1%.

И покрај тоа што вестите не се добри за Фејсбук, социјалната мрежа е воодушевена од фактот што Инстаграм уште го поседува.

Друга многу популарна мрежа е Snapchat. Се верува дека таа ќе ги надмине и Инстаграм и Фејсбук, по бројот на тинејџери до крајот на 2017 година. И двете платформи беа успешни во оваа демографија. Тие се поврзуваат со визуелна комуникација - фотографии, вели Оскар Орозко, аналитичар на eMarketer.

Надвор од оние што ја напуштиле, тинејџерите кои сè уште се на Фејсбук изгледаат помалку вклучени во социјалната мрежа. Тие влегуваат поретко и трошат помалку време на оваа платформа, вели Орозко.

EMarketer предвидува дека потрошувачката база на Snapchat ќе се зголеми на 25,8% во САД и 20,2% во Велика Британија во 2017 година.

За Instagram, очекувањата се за раст од 23,8% за САД и 34,8% за Велика Британија.

Сепак, Фејсбук останува најголемата социјална мрежа со 2 милијарди месечни корисници ширум светот. Се очекува да оствари значителен профит во тековниот квартал од годината.

Можеби ќе ве интересира

Злоупотреба на државни средства, поткуп, заплашувања - Ќе имаме ли чисти избори?

Злоупотреба на државни средства, поткуп, заплашувања - Ќе имаме ли чисти избори?

СДСМ научи да "дрибла" - Чист воздух за спас од мигрантите

СДСМ научи да "дрибла" - Чист воздух за спас од мигрантите

Предизборите почна, каква кампања не очекува - валкана или...?

Предизборите почна, каква кампања не очекува - валкана или...?

Што е Google Jigsaw и како може да придонесе за Македонија?

Што е Google Jigsaw и како може да придонесе за Македонија?

Огромната доверба во Катица Јанева знак за обесправено општество

Огромната доверба во Катица Јанева знак за обесправено општество

СДСМ нема кандидат во Чаир, ДУИ нема за Скопје

СДСМ нема кандидат во Чаир, ДУИ нема за Скопје

Јовановски од клупата за „резерви“ ќе се натпреварува во општина Центар

Јовановски од клупата за „резерви“ ќе се натпреварува во општина Центар

Нема разбирачка за законот за јазиците - Закана за нови тензии

Нема разбирачка за законот за јазиците - Закана за нови тензии

Без граѓански притисок градоначалниците ќе уживаат 4 години

Без граѓански притисок градоначалниците ќе уживаат 4 години