21 Ноември, 2017
0.5141
    ADIN 540    -1.82%     ALK 7350    -0.51%     BESK 10300    0%     CEVI 912    0%     FERS 57750    -2.94%     GRNT 801    -2.95%     KJUBI 1400    -2.78%     KMB 2700    0%     LOTO 600    0%     MPT 26900    -0.37%     MTUR 4224    3%     OHB 4851.54    -0.17%     REPL 54800    0.37%     RMDEN11 96    -0.62%     RMDEN13 96.4    1.47%     RMDEN15 95    0.05%     STBP 600    -0.17%     TETE 1938    4.76%     TNB 13500    -0.01%     TTK 816    0.38%     UNI 1905    0%     ZPKO 2600    -2%

Три квартали по ред Реплек со пад на домашниот пазар

Објавено во: Економија 12 Ноември, 2017

Фармацевстката компанија Реплек АД Скопје три квартали по ред бележи пад во приходите од продажба на домашниот пазар иако е прв македонски бренд кој доби дозвола да го продава новото медицинско масло врз база на канабис. Ова е видливо од трите квартални неконсолидирани финансиски извештаји за билансот на успех на Реплек.

Третиот квартал за годинава заклучно 30 септември Реплек го завршува со помали приходи од продажба на домашниот пазар кои достигнале 4,4 милиони евра или за околу 500 илјади евра помалку во однос на истиот период лани.

Падот на домашниот пазар Реплек, сепак успева да го надомести со растот на извозот на медицински производи, па така третиот квартал од годинава успеал да генерира вкупни приходи од 6,1 милиони евра или 2 милиони евра повеќе во однос на ланскиот период.

Расходите на Реплек во вкупен износ исто така бележат помал раст, па во третиот квартал од 2017 „фармацевтите“ издвоиле 9 милиони евра за оперативните активности. Од нив најмногу нараснале трошоците за суровини и материјали од 3,4 милиони евра лани до 3,8 милиони евра за третото тромесечје годинава. 

Реплек во првите девет месеци од годинава работи позитивно, односно остварил добивка пред оданочување вредна 1,3 милиони евра што е раст од околу 300 илјади евра споредено со истиот период лани. 

Просечната цена на акцијата на Реплек изнесува 54.000 денари, за лани беа исплатени по 3074 денари дивиденда, со дивиденден принос од 7,15% кој расте во последните три години. Сепак, континуираниот пад на продажбата на домашниот пазар на Реплек покажува знаци на загриженост. 

Дополнително компанијата во соработка со ланецот на маркети Хубо од Белгија поседува супермакет за широка потрошувачка каде на едно место може да се најдат најразновидни производство за домаќинство. Исто така Реплек АД Скопје се занимава со трговија на долна облека, со трговија на расветни тела и со угостителство. 

С.Х.

Можеби ќе ве интересира

Потенцијалните инвеститори ќе вршат увид во „Фени“

Потенцијалните инвеститори ќе вршат увид во „Фени“

ТОП огласи за работа: Се нуди и пракса и работа од дома

ТОП огласи за работа: Се нуди и пракса и работа од дома

Доаѓа светското Black Friday шопинг лудило, што има кај македонските трговци?

Доаѓа светското Black Friday шопинг лудило, што има кај македонските трговци?

Зошто „Македонијатурист“ ја преполови оперативната добивка за пет години?

Зошто „Македонијатурист“ ја преполови оперативната добивка за пет години?

Најмоќната економија ја „кочи“ само недостиг на работници

Најмоќната економија ја „кочи“ само недостиг на работници

НАФТАТА ПАЃА: Колку чини „црното злато“ на странските пазари?

НАФТАТА ПАЃА: Колку чини „црното злато“ на странските пазари?

Доналд Трамп лаже дека е мултимилијардер

Доналд Трамп лаже дека е мултимилијардер

Како странците побудалеа по македонскиот мермер?

Како странците побудалеа по македонскиот мермер?

НОВ РЕКОРД: Незапирливиот биткоин ги преминува сите граници

НОВ РЕКОРД: Незапирливиот биткоин ги преминува сите граници