УСПЕШЕН БИЗНИС: Како двајца цимери се сетија да направат компанија која стана гигант од 30 милијарди долари за кратко време
Објавено во: Финансии 01 Февруари, 2017
Цимерите Брајан Чески (Brian Chesky) и Џое Гебиа (Joe Gebbia) дошле на идеја да го создадат Airbnb во 2007 година, кога едвај плаќале станарина за сместување во Сан Франциско. Нејт Блечарзик дошол година дена подоцна како основач.
Идејата била да се угостат туристи или госистите во Сан Франциско, додека траат конференциите, кога хотелските соби се распродадени. Основачите на пазарот излегле со компанија како „Airbed & Breakfast“.
Во текот на изборите во 2008 година, креирале и продавале кутии со „зеленчукот на Обама“ како би добиле пари за компанијата. Напорот се исплатил, добиле околу 30 000 долари. Подоцна добиле уште 20 000 долари инвестиции.
„Airbnb“ конечно „полета“ во 2010 година. Таа година стартапот објави 700 000 резервации. После тоа, Greylock Partners & Sequoia Capital го финансирале Airbnb со 7,2 милиони долари. Веќе до 2011 година Airbnb објави дека има милион букинг резервации, и им се придружил на стартапи кои вредат повеќе од милијарда долари.
После тоа успехот само растел. Само во 2013 година, Airbnb имал 6 милиони нови гости и 250 000 нови објекти. Две години подоцна, после новите инвестиции, нивната вредност пораснала на 10 милијарди долари, а во 2016 година таа вредност добила цифра од 30 милијарди долари.
Оваа компанија има бизниси во околу 190 земји, и нивната понуда се шири, вклучувајќи и „искуства“ во кои на туристите им се нудат водичи, лекции за готвење итн.