29 Октомври, 2020
0.0344

Дали неочекуваниот катализатор на дигитализацијата - Covid -19, засекогаш ги промени нашите навики?

Објавено во: Мои пари 15 Октомври, 2020

Веќе седум месеци од како пандемијатасо Covid - 19 започна да се шири во нашата земја и истата беше фактор кој нè мотивираше сите нас во овој период на некој начин да промениме некои навики кои сме ги имале претходно. Познато е дека за да се создаде било каква навика се потребни само 21 ден, па така го имавме целото време пред себе да го промениме животниот стил на подобро. Од воведување на здрави рутини во исхраната и спортувањето, усовршување на некои вештини и знаења, па се до најзначајните промени во начинот на кој работиме, учиме и ги извршуваме секојдневните обврски.

Од сите овие новини, неповратен исход од пандемијата за луѓето е огромното влијание во online купувањето и другите виртуелни активности. Луѓето поминаа повеќе време од кога и да било пред своите екрани, гледајќи телевизија, учествувајќи во социјалните мрежи, играјќи онлајн игри и купување. Во април во едно истражување на Forester една петина од американците за прв пат плаќале онлајн што ни ја посочува пандемијата како тригер за почеток на некои новидигитални навики.

Дигиталното искуство на корисниците на А1 Македонија

А1 Македонија како предводник на дигиталната трансформација во земјата, уште пред почетокот на пандемијата имаше подготвено платформи, производи и услуги кои би го овозможиле ова дигитално корисничко искуство. Но, воведе и нови предводени од неочекуваните промени.

Корисниците на А1 Македонија практично сите потребни активности можат да ги извршуваат преку дигиталните алатки на компанијата. Од надополнување кредит, активирање на пакети, плаќање на сметки, па се до купување на мобилен телефон по повластена цена, се дел од можностите кои ги нудат дигиталните решенија на А1 Македонија.

Една од тие алатки е апликацијата Мојот А1 која е усовршена сè со цел да биде централизирана секоја активност на корисникот. Овозможува менаџирање на сметките, увид во состојбата на искористени пакети, проверка на остварениот сообраќај, активација на пакети, префрлање на кредит и дополнување на кредит, информации за тарифниот модел, и валидноста на договорот., а во исто време е и едноставна за користење и навигација. Понатаму голем дел од еднократните бенефити, како дополнителни беслатни гигабајти интернет, се ексклузивни само за корисниците на апликацијата.

Покрај постоечките, сите нови заинтересирани корисници можат од комфорот на својот дом да ја посетат А1 Live shop, првата виртуелна продавница на пазарот, и одблиску сосема релано да се запознаат со сите производи и услуги кои ги нуди компанијата. Со помош на разговор со А1 агент во живо, може да се добијат детални информации за понудата на А1 како и во било кој продажен салон.

Од неодамна компанијата го усоврши и виртуелниот асистент Славчо кој покрај вече постоечката функционалност со која им даваше прпораки на корисниците при избор на нов телефон, веќе е усовршен да ги извршува сите асистирања како и Агент од одделот за грижа за корисници. Тој е оспособен да пружа помош и техничка поддршка за користење на мобилни и фиксни услуги на А1- интернет, телефонија и телевизија, да помага при плаќање на месечни сметки, , да ја провери состојбата на сметка и да надополни кредит на корисниците, да Активира и деактивира услуги и пакети, како и да дава информации за тарифи и промоции.

Но дали овие навики се тука додека е и пандемијата или ќе останат да живеат со нас и потоа?

Истражувањата покажуваат дека луѓето кои имале отпорност кон технологијата и започнале повеќе да ја користат во овој период, сега им се допаѓа и сакаат да продолжат да ја користат.Во глобално истражување на Bain консултанската компанија, 95% од испитанците рекле дека планираат да продолжат со користење на е-банкинг услугите и по пандемијата. Овие бројки околу понатамошно користење на онлајн услугите, не се разликуваат многу ниту во нашата земја. Во податоците на Народна банка на Република Северна Македонија, во 2020та година имаме пораст на реализираните онлајн трансакции за 36% во споредба со 2019та година, а неофиицијалните податоци велат дека над 70% во земјата ќе продолжат со користење на овие услуги и во иднина.

“Бројот на корисници на мобилната апликација е во континуиран пораст, од над 30 проценти, година за година. Интересно е што бројот на трансакции направени преку мобилната апликација е двојно зголемен, што значи дека веќе активните корисници, речиси сите трансакции ги завршуваат на мобилната апликација. “ велат од А1 Македонија

Исто така има и тенденција на замена на недигиталните искуства со виртуелната опција на истите.

“Корисниците веќе го познаваат Славчо, а неговото враќање навистина е одлично прифатено. Само во првите 12 часа по пуштањето на новото решение имавме дури 20.000 разменети пораки, а најголемиот дел посети беа преку нашата Веб страница.” Велат од А1 Макеоднија за виртуелниот асистент Славчо.

Неизвесно е до кога ситуацијата со Covid 19 ќе трае во светот, но повеќе од сигурно е дека промената во корист на дигиталните навики е во еден правец. Останува компаниите во нашата земја, како што е А1 Македонија, да го следат овој пат и да бидат дигитални фасилитатори на своите сегашни и идни корисници.

Комерцијален текст

Можеби ќе ве интересира

За безгрижно детство и сигурна иднина, одберете банка која е партнер од доверба

За безгрижно детство и сигурна иднина, одберете банка која е партнер од доверба

Со InOne.mk и Уни Банка домашните фирми побрзо и со пониски трошоци отвораат своја онлајн продавница

Со InOne.mk и Уни Банка домашните фирми побрзо и со пониски трошоци отвораат своја онлајн продавница

Додајте шик стил на секојдневната облека! Надградете го вашиот стил со модни додатоци и Huawei Watch GT 2 Pro

Додајте шик стил на секојдневната облека! Надградете го вашиот стил со модни додатоци и Huawei Watch GT 2 Pro

АЕК ќе спроведува меѓународна физибилити студија за влијанието на 5G мрежата врз здравјето на луѓето

АЕК ќе спроведува меѓународна физибилити студија за влијанието на 5G мрежата врз здравјето на луѓето

ТТК Банка АД Скопје со нова експозитура во Скопје, Дебар Маало

ТТК Банка АД Скопје со нова експозитура во Скопје, Дебар Маало

Воздухот во Скопје под 24 часовен надзор во наредните 12 месеци

Воздухот во Скопје под 24 часовен надзор во наредните 12 месеци

Новиот HUAWEI MATE40 PRO е најеко смартфон на HUAWEI

Новиот HUAWEI MATE40 PRO е најеко смартфон на HUAWEI

2 нови македонски бренда кои целат кон светскиот пазар: NO BULL… и B-GOOD FOOD Co.

2 нови македонски бренда кои целат кон светскиот пазар: NO BULL… и B-GOOD FOOD Co.

Ексклузивно: Виртуелна тура низ кујната на KFC

Ексклузивно: Виртуелна тура низ кујната на KFC