28 Март, 2024
0.0249

Дали се грижиме како возиме?

Како до побезбедни сообраќајници

Објавено во: Мои пари 19 Мај, 2017

Добивај вести на Viber

Секоја година се зголемува бројот на сообраќајни незгоди, а се зголемува и бројот на жртвите и повредените лица. Во 2016 година, на патиштата на Република Македонија животот го изгубиле вкупно 165 лица. Оваа бројка говори дека нашите сообраќајници не се безбедни и дека одговорноста ја носиме самите, затоа што недоволно внимаваме како возиме. Тоа го потврдува и фактот дека половината од жртвите или вкупно 88 се возачи на моторните возила.

Потребата од поголемо внимание во сообраќајот е евидентна и токму затоа компанијата ОКТА создаде национална кампања за зголемување на свеста за потребата од побезбедни сообраќајници. Наречена едноставно „Јас внимавам“, оваа кампања има за цел да ја истакне важноста за унапредување на безбедноста на сите учесници во сообраќајот, ставајќи посебен акцент на децата и младите.  Преку креативни решенија, чести активности па дури и награди, кампањата се обидува да поттикне и да потсети за потребата од доследно почитување на сообраќајните правила изнаци. Задолжително користење сигурносен појас за сите патници во автомобилот, носење заштитен шлем за мотоциклистите, прилагодување на брзината на условите на патот, почитување на сообраќајната сигнализација, употреба на детско седиште во автомобил, користење мобилен телефон додека возиме и возење под дејство на алкохолсе сообраќајните правила кои најчесто се прекршуваат.

Недоволното внимание и несовесното однесување  во сообраќајот придонесе за значително зголемување на бројот на загинати лица во земјава. Во 2016 година статистиката бележи пораст од 17 настрадани лица, споредено со 2015 година. Во сообраќајните незгоди најчести жртви се возачите, но подеднакво настрадуваат и сопатниците и пешаците.Од вкупно настраданите лица во 2016, 42 биле сопатници, а 35 пешаци. Тоа укажува на потребата дека одредени активности треба да бидат насочени и кон овие учесници во сообраќајот. Кампањата „Јас внимавам“ за таа цел подготви програма и за апелирање кон пешаците и патниците во автомобилите,за велосипедистите и за мотоциклистите, за сите подеднакво да ги почитуваат правилата и прописите, пред сè за сопствена безбедност.

Во фокусот на кампањата влегуваат и најмладите учесници во сообраќајот, кои преку креативни активности како театарска претстава и боенкисе едуцираат за основните сообраќајни правила. Преку кампањата,компанијата ОКТА донира сообраќајни полигони во повеќе основни училишта ширум земјава, на кои децата на интерактивен начин ќе можат да ја стекнуваат основната наобразба за безбедно учество во сообраќајот.

Кампањата е целосно поддржана од Министерството за внатрешни работи, со чија помош и се спроведуваатактивностите. Потребата од и вредностанакампањата „Јас внимавам“ ги препознаа и бројни јавни личности кои ја дадоа својата поддршка и со своето влијание повикуваат на поголема свесност и внимание во сообраќајот.

Можеби ќе ве интересира

Комерцијална банка го одржа редовното Годишно собрание на акционери

Комерцијална банка го одржа редовното Годишно собрание на акционери

Макстил станува стратешки партнер на СОС Детско село

Макстил станува стратешки партнер на СОС Детско село

Онлајн-промоција на романот „Лекцијата на месечарот“ од португалскиот писател Фредерико Педреира

Онлајн-промоција на романот „Лекцијата на месечарот“ од португалскиот писател Фредерико Педреира

Мобилната вештачка интелигенција Galaxy AI ќе биде достапна на избрани модели на уредите на Galaxy

Мобилната вештачка интелигенција Galaxy AI ќе биде достапна на избрани модели на уредите на Galaxy

dm дрогерие маркт ја продолжува својата експанзија: Се отвора нова дрогерија во „Cevahir Mall“ во Скопје!

dm дрогерие маркт ја продолжува својата експанзија: Се отвора нова дрогерија во „Cevahir Mall“ во Скопје!

ТИМОТ ПРЕДВОДЕН ОД Д-Р ИЛИЕВ ИЗВЕДЕ УСПЕШНА ИНТЕРВЕНЦИЈА НА 92-ГОДИШНА ПАЦИЕНТКА

ТИМОТ ПРЕДВОДЕН ОД Д-Р ИЛИЕВ ИЗВЕДЕ УСПЕШНА ИНТЕРВЕНЦИЈА НА 92-ГОДИШНА ПАЦИЕНТКА

City Fashion отвори нова моно бренд продавница KARL LAGERFELD во Skopje City Mall: Добредојдовте во светот на KARL LAGERFELD

City Fashion отвори нова моно бренд продавница KARL LAGERFELD во Skopje City Mall: Добредојдовте во светот на KARL LAGERFELD

Македонија2025 доделува стипендии за четвртиот Охрид камп за високотехнолошка извонредност

Македонија2025 доделува стипендии за четвртиот Охрид камп за високотехнолошка извонредност

Општина Дојран се вклучува во општествено одговорната кампања на „Макпетрол“

Општина Дојран се вклучува во општествено одговорната кампања на „Макпетрол“