21 Јануари, 2019
0.2946
    ALK 8300.23    -0.01%     BGOR 270    -5.26%     GECK 500    0%     GECT 500    0%     GRNT 824.4    -0.07%     KMB 5300.24    -0.37%     MPT 49500    -1%     MTUR 5000    -0.99%     OHB 6650    0.77%     OKTA 4550    1.11%     RMDEN17 97.7    0.18%     RZLE 19    0%     RZLV 80    9.59%     SIL 70    0%     TEL 302    0%     TTK 1347.72    -0.17%     UNI 2209    2.98%

Како „Фершпед“ фати ритам?

Објавено во: Економија 16 Мај, 2018

Добивката на „Фершпед“ за првиот квартал е 20 пати поголема од добивката во истиот период лани. Компанијата значајно ги зголеми приходите од домашен пазар, умерено ги зголеми оеративните расходи и што е многу важно ги преполови трошоците за камати на кредити.

Најголемата македонска шпедиција во првите три месеци оваа година има приходи од продажба кои надминаа 800 милиони денари и се повисоки за 16 отсто од приходите од продажба остварени во првиот квартал лани. Големо охрабрување на неговите акционери е тоа што компанијата за првите три месеци оствари нето добивка од 26,85 милиони денари. Во споредба со добивката во првиот квартал лани добивката во периодот јануари – март 2018 година е поголема 20 пати.

Како изработил „Фершпед“?

Во првите три месеци „Фершпед“ има оперативни приходи од 809,2 милиони денари од кои приходи од продажба се 807,9 милиони денари. Доминантно е учеството на домашниот пазар во структурата на сите приходи од продажба. На домашниот пазар „Фершпед“ реализирал 781,5 милиони денари и тоа е за 22 отсто односно 141,5 милиони денари повеќе од истиот период лани. Приходите од странски пазар на „Фершпед“ се повеќе од преполовени во споредба со лани и изнесуваат 26,4 милиони денари.

Оперативните расходи на „Фершпед“ растеле значајно побавно од растот на приходите од продажба и тука е тајната на успех на најголемата шпедиција. Во услови кога приходите од продажба пораснале за повеќе од 110 милиони денари неговите расходи пораснале за 79 милиони денари. „Фершпед“ заштедил на набавна вредност на трговските стоки, но го зголемил износот на услуги со карактер на материјални трошоци за 90 милиони денари до износ од 554,5 милиони денари. Оперативната добивка достигнала половина милион евра односно над 30 милиони денари. Во однос на лани пораснала за 5,5 пати.

Значајно намалени финансиските расходи!

Охрабрувачки за сите акционери на „Фершпед“ е значајното кратење на финансиските расходи во првиот квартал годинава. Тие се пониски за 41 отсто во однос на истиот период лани кога изнесувале 4 милиони денари. Сега биле 2,36 милиони денари. Тоа значи дека „Фершпед“ во значајна мерка се растоварил од кредитни или од каматни обврски. 

Р.Ф.

Можеби ќе ве интересира

Еве колку можете да заработите во Германија

Еве колку можете да заработите во Германија

ВКРСТЕНО ИНТЕРВЈУ Азески: Владата киксна за персоналецот, Анѓушев: Подготвен сум да работам за ништо, ама не и да изгубам се

ВКРСТЕНО ИНТЕРВЈУ Азески: Владата киксна за персоналецот, Анѓушев: Подготвен сум да работам за ништо, ама не и да изгубам се

ТЕЖОК УДАР ЗА МАКЕДОНИЈА: Познато колку милиони ќе изгубат „Макстил“, „Арчелор Митал“, „ИГМ Трејд“, ФЗЦ „11 Октомври“ и „Металопромет“

ТЕЖОК УДАР ЗА МАКЕДОНИЈА: Познато колку милиони ќе изгубат „Макстил“, „Арчелор Митал“, „ИГМ Трејд“, ФЗЦ „11 Октомври“ и „Металопромет“

ПРЕСВРТ КАЈ ЦЕНИТЕ НА ГОРИВА: Еве за колку ќе полните резервоари од денес

ПРЕСВРТ КАЈ ЦЕНИТЕ НА ГОРИВА: Еве за колку ќе полните резервоари од денес

Работници со отказ биле најхрабри во пријавувањето на газдите за неисплатен К-15

Работници со отказ биле најхрабри во пријавувањето на газдите за неисплатен К-15

Македонија со тројца претставници во Давос

Македонија со тројца претставници во Давос

Анѓушев: Размислуваме за закуп на дел од нуклеарната централа „Белене“

Анѓушев: Размислуваме за закуп на дел од нуклеарната централа „Белене“

Одобрена продажбата од Албанија на Комерцијална банка АД Скопје на Тирана Банк

Одобрена продажбата од Албанија на Комерцијална банка АД Скопје на Тирана Банк

Највисоките облакодери изградени во 2018-та. Кина и Шенџен ја предводат листата

Највисоките облакодери изградени во 2018-та. Кина и Шенџен ја предводат листата