21 Септември, 2019
0.0191

Како „Тетекс“ прави пари?

Објавено во: Економија 13 Август, 2019

Најпознатиот македонски текстилен комбинат „Тетекс“ продолжува да ги радува своите акционери. Иако за првите шест месеци годинава компанијата бележи пад на приходите за 12 отсто во споредба со лани, сепак добивката на компанијата е поголема за 50 отсто во однос на истиот период минатата година, покажуваат податоците од билансите достапни на веб страницата на Македонската берза за хартии од вредност. Клучот на успехот на најголемиот текстилен бренд и некогашен гигант лежи во „златната кокошка“ – ТТК Банка во која најголем акционер е „Тетекс“, а неговите приходите се од дивидендата што компанијата ја добива од своите акции во друштвата.

Целата анализа на Фактор читајте ја тука.

Можеби ќе ве интересира

13 милиони евра од ЕБОР за побрз и полесен транспорт

13 милиони евра од ЕБОР за побрз и полесен транспорт

Ова се топ пет професии со највисоки плати во земјава

Ова се топ пет професии со највисоки плати во земјава

СТАТИСТИКАТА ПОКАЖА: Се зголемила просечната плата во Македонија

СТАТИСТИКАТА ПОКАЖА: Се зголемила просечната плата во Македонија

Почитувањето на човековите права е обврска на државата и на сите сопственици на бизниси, менаџери(-ки) и вработени

Почитувањето на човековите права е обврска на државата и на сите сопственици на бизниси, менаџери(-ки) и вработени

Анѓушев: Се чека согласност на сите за минималната плата

Анѓушев: Се чека согласност на сите за минималната плата

ЌЕ ВАЖИ ЗА ЖЕНИ СО 60 И МАЖИ СО 62 ГОДИНИ: Ќе работат по 6 часа

ЌЕ ВАЖИ ЗА ЖЕНИ СО 60 И МАЖИ СО 62 ГОДИНИ: Ќе работат по 6 часа

Арцелор Митал стана дел од Либерти Стил на моќната ГФГ Алијансата

Арцелор Митал стана дел од Либерти Стил на моќната ГФГ Алијансата

Фондот за иновации првично одреди на кои 30 апликанти ќе им даде 5 милиони евра

Фондот за иновации првично одреди на кои 30 апликанти ќе им даде 5 милиони евра

Тиквеш: На „тимбилдинг“ одат сите вработени, секој да изгради поцврста врска со производот

Тиквеш: На „тимбилдинг“ одат сите вработени, секој да изгради поцврста врска со производот