16 Февруари, 2019
0.3545
    ALK 8270.19    0.24%     BESK 9001    -0.13%     GRNT 815.38    0.18%     KMB 5381.26    0.03%     MKSD 196.29    1.98%     MPT 51400.09    0.2%     MTUR 5100    0.01%     OHB 6651    0.02%     RMDEN15 97    0%     RMDEN17 98.2    0%     RZEK 30    0%     RZIT 20    0%     RZLV 102    -2.86%     RZTK 503    4.57%     SBT 2281.83    -0.01%     STB 1230    -0.81%     STIL 122    0%     TEL 310    0.28%     TETE 2290    4.09%     TKVS 5254.57    -0.86%     TNB 15300.44    0.46%     TTK 1380.02    -2.13%     UNI 2220    0.43%     ZILU 246    0.04%

Ќе може ли МЖ Транспорт да вози со багаж тежок 55 милиони евра?

Објавено во: Економија 08 Ноември, 2018

Како да мрдне МЖ Транспорт од слепиот колосек. На крај на 2017 година компанијата има акумулирана загуба што надминува 55 милиони евра и обврски кои изнесуваат 84 милиони евра. Може ли Владата да го издржи субвенионирањето и да ја спаси оваа компанија во која давањето пари е како бунар без дно?

Државниот монопол за железнички транспорт „Македонски железници – Транспорт“ има акумулирана загуба која надминува 55 милиони евра, а само 8,2 милиони евра се загуба што компанијата ја направича во своето работење лани, покажуваат официјалните податоци на „Македонски железници Транспорт“.

Овие официјални податоци од завршната сметка на компанија ја отежнуваат и така многу сложената состојба на компанијата и ја влошуваат преговарачката позиција на Владата при барање купувач или стратешки партнер за единствената транспортна железничка компанија во земјава.

Билансот на успех покажува дека „МЖ Транспорт“ лани имала приход од 18,5 милиони евра. Нејзиниот приход во споредба со 2016 година лани е помал за нешто повеќе од 1 милиони евра. Многу е значајно тоа што од вкупните приходи малку повеќе од 11 милиони евра се приходи од продажба, а 7,5 милиони евра се останати приходи што всушност значи дека се дотации или субвенции од Владата преку Министерството за транспорт. 

Расходите на МЖ Транспорт лани достигнале 27 милиони евра и тие во однос на 2016 година се намалени за 4,2 милиони евра. Најголеми расходни ставки на компанијата се расходите со карактер на материјални трошоци и тие изнесуваат околу 9 милиони евра. Трошоците за вработените лани биле 8,22 милиони евра . Ова значи дека субвенциите од Владата се одвај доволни да ги покријат трошоците што компанијата ги има за своите вработени. Трошокот за вработени лани во однос на 2016 година бележи пад и тој е понизок за 300.000 евра.

МЖ Транспорт лани успеал да ја намали загубата во споредба во 2016 година за 3 милиони евра, но компанијата не работи одржливо и создава загуби.

Дополнително отежнувачки е тоа што компанијата на крај на 2017 година имала обврски во износ од 84 милиони евра, од кои нешто помалку од 40 милиони евра се долгорочни обврски, а другото се краткорочни обврски на компанијата. Обврските спрема кредиторите се 8 милиони евра. 


Р.Ф.

Можеби ќе ве интересира

(ФОТО) Анѓушев седна во „фиќо“

(ФОТО) Анѓушев седна во „фиќо“

„Минималци“ во Европа: Во Швајцарија убедливо најголем, најнизок во екс-советските земји

„Минималци“ во Европа: Во Швајцарија убедливо најголем, најнизок во екс-советските земји

МВР, култура и образование „победници“ во истражување за тендери

МВР, култура и образование „победници“ во истражување за тендери

Германија за влакно избегна рецесија

Германија за влакно избегна рецесија

Можен скок на цените на станови, на градежниците им е малку градење во Скопје

Можен скок на цените на станови, на градежниците им е малку градење во Скопје

Ќе се бара меѓународна институција да издаде обврзница во денари

Ќе се бара меѓународна институција да издаде обврзница во денари

ГРАЃАНИТЕ СЕ ОСМЕЛУВААТ: Какви бизниси се отворени лани со поддршка од државата?

ГРАЃАНИТЕ СЕ ОСМЕЛУВААТ: Какви бизниси се отворени лани со поддршка од државата?

Кој е „мадафака“ за продажбата на струја на слободниот пазар?

Кој е „мадафака“ за продажбата на струја на слободниот пазар?

Германци го советуваат Заев да не ја зголемува минималната плата

Германци го советуваат Заев да не ја зголемува минималната плата