12 Декември, 2018
0.3210
    ALK 8298.81    0.33%     BESK 9000    0%     FERS 67900    -3%     GRNT 809.83    -0.13%     KJUBI 1590    2.58%     KMB 5145.51    1.65%     KONZA31 315    0%     MPT 47500    1.06%     MTUR 4900    1.03%     PKB 14300    -4.03%     PTRS 3075    0%     RMDEN16 97    -0.31%     RMDEN17 96.5    0%     STB 1290    0.78%     STIL 120.22    -1.46%     TNB 14170.18    0.14%     TTK 1280    2.78%     UNI 2300    3.09%     VROS 14640    0%

Ќе може ли МЖ Транспорт да вози со багаж тежок 55 милиони евра?

Објавено во: Економија 08 Ноември, 2018

Како да мрдне МЖ Транспорт од слепиот колосек. На крај на 2017 година компанијата има акумулирана загуба што надминува 55 милиони евра и обврски кои изнесуваат 84 милиони евра. Може ли Владата да го издржи субвенионирањето и да ја спаси оваа компанија во која давањето пари е како бунар без дно?

Државниот монопол за железнички транспорт „Македонски железници – Транспорт“ има акумулирана загуба која надминува 55 милиони евра, а само 8,2 милиони евра се загуба што компанијата ја направича во своето работење лани, покажуваат официјалните податоци на „Македонски железници Транспорт“.

Овие официјални податоци од завршната сметка на компанија ја отежнуваат и така многу сложената состојба на компанијата и ја влошуваат преговарачката позиција на Владата при барање купувач или стратешки партнер за единствената транспортна железничка компанија во земјава.

Билансот на успех покажува дека „МЖ Транспорт“ лани имала приход од 18,5 милиони евра. Нејзиниот приход во споредба со 2016 година лани е помал за нешто повеќе од 1 милиони евра. Многу е значајно тоа што од вкупните приходи малку повеќе од 11 милиони евра се приходи од продажба, а 7,5 милиони евра се останати приходи што всушност значи дека се дотации или субвенции од Владата преку Министерството за транспорт. 

Расходите на МЖ Транспорт лани достигнале 27 милиони евра и тие во однос на 2016 година се намалени за 4,2 милиони евра. Најголеми расходни ставки на компанијата се расходите со карактер на материјални трошоци и тие изнесуваат околу 9 милиони евра. Трошоците за вработените лани биле 8,22 милиони евра . Ова значи дека субвенциите од Владата се одвај доволни да ги покријат трошоците што компанијата ги има за своите вработени. Трошокот за вработени лани во однос на 2016 година бележи пад и тој е понизок за 300.000 евра.

МЖ Транспорт лани успеал да ја намали загубата во споредба во 2016 година за 3 милиони евра, но компанијата не работи одржливо и создава загуби.

Дополнително отежнувачки е тоа што компанијата на крај на 2017 година имала обврски во износ од 84 милиони евра, од кои нешто помалку од 40 милиони евра се долгорочни обврски, а другото се краткорочни обврски на компанијата. Обврските спрема кредиторите се 8 милиони евра. 


Р.Ф.

Можеби ќе ве интересира

ПОЧНУВААТ: Русите ќе ја затегнат славината во јануари

ПОЧНУВААТ: Русите ќе ја затегнат славината во јануари

Две понуди за универзален снабдувач беа отворени во Владата

Две понуди за универзален снабдувач беа отворени во Владата

Заев: Македонија повеќе нема „непријателски“ држави, затоа економијата ќе тргне

Заев: Македонија повеќе нема „непријателски“ држави, затоа економијата ќе тргне

Саниран дефектот на Мирче Ацев

Саниран дефектот на Мирче Ацев

Ќе паѓаат ли каматите на кредитите и на штедењето: НБМ ја намали основната камата

Ќе паѓаат ли каматите на кредитите и на штедењето: НБМ ја намали основната камата

Денеска ќе дознаеме кои снабдувачи сакаат да ни носат струја по домовите

Денеска ќе дознаеме кои снабдувачи сакаат да ни носат струја по домовите

Русите стануваат најголеми пронаоѓачи на злато

Русите стануваат најголеми пронаоѓачи на злато

Дузлевска: На животното осигурување му требаат стимулации, не нови даночни оптоварувања

Дузлевска: На животното осигурување му требаат стимулации, не нови даночни оптоварувања

Цаноски најде инвеститор за повторна изградба на „Космос“

Цаноски најде инвеститор за повторна изградба на „Космос“