Колку милиони евра прави „Жито Лукс“ од продажба за 90 дена?
Објавено во: Економија 18 Мај, 2018
Најголемата скопска компанија за 90 дена продава леб, брашно и пецива за повеќе од 4 милиони евра од кои најголем дел се традиционално на пазарот во Скопје и околината. „Жито Лукс“ акционерите ги израдува со раст на приходот од домашни продажби и снижувањето на финансиските расходи. Од друга страна добивката за кварталот е значајно пониска од истата лани, но најважно е да одржува континуитет со позитивни финансиски резултати
Најголемата скопска компанија за продажба на леб, пецива и брашно „Жито Лукс“ за првите три месеци годинава има приход од продажба од 262,2 милиони денари односно околу 4,5 милиони евра, покажуваат официјалните податоци од билансот на успех на оваа компанија.
Според нив продажба на домашен пазар за првите три месеци дома пораснала во однос на лани за 11 милиони денари односно за 5 отсто до износ од 255,4 милиони денари. Учеството на продажбите на странски пазари е занемарливо и изнесува 6,8 милиони денари и во однос на лани е пониско за 23 отсто. Вкупните приходи од продажба на „Жито Лукс“ за овој квартал се 262,2 милиони денари и во споредба со истиот период лани се поголеми за 8 милиони денари. Значајно е да се истакне дека со растот на приходите од продажба се зголемени и трошоците на продадени стоки и тоа за 10 милиони денари. Оперативната добивка на компанијата за првиот квартал изнесува 7,3 милиони денари и во споредба со 2016 година е пониска за 36 отсто.
Финансиските расходи на „Жито Лукс“ и понатаму остануваат предизвик со кој се соочува менаџментот. Факт е дека има благо намалување на расходите за финансирање и тие за првите 90 дена годинава изнесуваат 6,66 милиони денари што е за 24 отсто помалку од расходите што ги имал „Жито Лукс“ за истата намена во истиот период лани.
Нето добивката на компанијата за првиот квартал е околу 11.000 евра односно 663.000 денари и тоа е за 78 отсто помалку од истиот период лани.
Р.Ф.