NETFLIX ПОВТОРНО ВОВЕДУВА ГОЛЕМИ ПРОМЕНИ, СО ОВА ЌЕ ГИ РАЗЛУТИ КОРИСНИЦИТЕ: Ќе ги зголемува приходите со реклами во филмовите и сериите

Објавено во: Економија 20 Мај, 2025 10:07
Netflix планира да воведе персонализирани реклами генерирани
од вештачка интелигенција од 2026 година, кои ќе се прикажуваат додека гледате
серии и филмови, како и при паузирање на содржина.
Оваа стратегија, насочена кон зголемување на приходите, прво ќе влијае на претплатниците со најевтините пакети, додека корисниците на поскапите пакети ќе бидат поштедени засега.
Рекламите нема да бидат само обични реклами – со помош на вештачката интелигенција, тие ќе бидат прилагодени на интересите на корисниците и поврзани со моменталната содржина.
На пример, додека гледа филм од одреден бренд, корисникот може да види реклама за тој производ, врз основа на сцената или дури и претходни пребарувања на интернет. Таквото прецизно таргетирање би можело да му донесе на Netflix значителен профит, но предизвикува негативни реакции кај корисниците загрижени за нивното искуство при гледањето.
Иако Netflix тврди дека овој потег носи иновативно рекламирање, многумина предупредуваат на ризикот од поткопување на квалитетот на платформата.
Можеби ќе ве интересира
СДСМ КОНТРА МИЦКОСКИ: Државниот долг за две години ќе достигне 12 милијарди евра

ФИЛИПИНЦИ, ИНДИЈЦИ, КОСОВЦИ: Колку странци работат во Албанија?

ЌЕ СТРАДА СВЕТСКАТА ЕКОНОМИЈА: ММФ даде прогноза што ќе донесе зголемувањето на цената на нафтата

Русија и Ирак во паника: Конфликтот „ја зема“ нафтата

АКО САКАТЕ ПОКАЧУВАЊЕ НА ПЛАТА: Еве како да го побарате и добиете

ТРАМП: Ве следам, не ја зголемувајте цената на нафтата

(ВИДЕО) МИЛОШЕСКИ ОД АВАЛОН ПРОДУКЦИЈА: Јас ова што го работам, би го работел и без пари

Одобрена е првата продажба на запленетиот имот на Мијалков и Груевски, се очекуваат почетни 3,5 милиони евра
