28 Март, 2024
0.0240

Opel ја продолжува извозната офанзива со враќање во Јапонија

Објавено во: Мои пари 19 Февруари, 2020

Добивај вести на Viber

-Следната година се враќа во Јапонија

•- Почеток со три модели: Corsa, Combo Life и Grandland X

• -Електрифицирани варијанти од самиотпочеток

• -Ќе следуваат и други модели

• -Растот преку нови извозни пазари е во суштината на PACE! планот


Opel ќе ја продолжи постојнатa извозна офанзива со тоа што ќе се врати на важниот јапонски пазар. Почнувајќи од следната година, брендот со логото на молња веднаш ќе лансира три модели: бестселерот Corsa, која можеби ќе се именува поинаку во Јапонија, мултифункционалниот Combo Life и компактниот SUV, Grandland X. Ќе следуваат и други модели.


„Јапонскиот пазар на автомобили е еден од најголемите во светот. Opel ужива одлична репутација како германски бренд. Затоа, нашето враќање во Јапонија е многу важен чекор за значително зголемување на нашиот профитабилен извоз - како што ветивме во PACE! планот. Opel оди глобално - нашиот кам-бек во Јапонија е дополнителен доказ за тоа “, вели Мајкл Лохшелер, извршниот директор на Opel.


Во Јапонија, Opel ќе биде дел од Националната организација за продажба на Groupe PSA и ќе може да ја искористи теренската инфраструктура и експертизата на групата. Ова во голема мерка го олеснува враќањето на овој пазар.

Досега, Groupe PSA е претставена во Јапонија со брендовите на Peugeot, Citroеn и DS Automobiles и продадени се повеќе од 15.600 возила во 2019 година. Лансирањето на марката Opel ќе и помогне на Groupe PSA да ја прошири својата понуда во Јапонија и да привлече нови клиенти. Уште повеќе, бидејќи јапонските клиенти ќе имаат корист и од офанзивата за електрификација на Opel: Тие ќе имаат избор помеѓу моторите со внатрешно согорување и електрифициран погон, бидејќи Corsa1 ќе дојде и во чисто електрична верзија, додека Grandland X ќе биде достапен и како плаг-ин  хибрид.


Во следните месеци, марката ќе гради дилерска мрежа во најголемите градови во земјата, која ќе се шири стабилно. До 2023 година, мрежата на Opel ќе биде распространета во над 80 проценти од пазарот за увоз. Opel сака да расте чекор по чекор. Како и на друго место, фокусот во Јапонија ќе биде на профитабилниот раст и на задоволните клиенти.

Сеопфатна извозна офанзива е еден столб на стратешкиот ПАЦЕ! план на Opel /Vauxhall. До средината на 2020, пазарите надвор од Европа ќе бидат одговорни за повеќе од десет проценти од обемот на продажба на Opel. За да се постигне ова, марката го зајакнува своето присуство на извозните пазари во Азија, Африка и Јужна Америка, каде веќе има присуство и ќе влезе во повеќе од 20 нови пазари до 2022 година. Најновите примери вклучуваат враќање во Русија или влез во Колумбија и Еквадор.


Можеби ќе ве интересира

Дарко Лукиќ од 1 јули е новиот извршен директор на Групацијата Нелт

Дарко Лукиќ од 1 јули е новиот извршен директор на Групацијата Нелт

Континуирана едукација и почитување на етичките и професионалните меѓународни стандарди се клучни за статусот и развојот на сметководството

Континуирана едукација и почитување на етичките и професионалните меѓународни стандарди се клучни за статусот и развојот на сметководството

Склучен Меморандум за соработка со Кроација осигурување АД, Друштво за неживотно осигурување Скопје

Склучен Меморандум за соработка со Кроација осигурување АД, Друштво за неживотно осигурување Скопје

Општина Центар е лидер во промени, Иницијативата за конфискација на дивоградби се преточи во закон

Општина Центар е лидер во промени, Иницијативата за конфискација на дивоградби се преточи во закон

Прилепска Пиварница одбележува 100 години постоење

Прилепска Пиварница одбележува 100 години постоење

Откријте го врвното искуство на гледање со FUEGO Electronics и новата серија 720GTV на Google TV

Откријте го врвното искуство на гледање со FUEGO Electronics и новата серија 720GTV на Google TV

Сликовницата „Рокчето“ од Никола Маџиров ќе биде промовирана во Струмица на Светскиот ден на книгите за деца

Сликовницата „Рокчето“ од Никола Маџиров ќе биде промовирана во Струмица на Светскиот ден на книгите за деца

САМО СО DINERS CLUB КУПЕТЕ МЕБЕЛ И ПРОИЗВОДИ ЗА ДОМАЌИНСТВО СЕГА, А ОДЛОЖЕТЕ ГО ПЛАЌАЊЕТО ЗА ЈУНИ

САМО СО DINERS CLUB КУПЕТЕ МЕБЕЛ И ПРОИЗВОДИ ЗА ДОМАЌИНСТВО СЕГА, А ОДЛОЖЕТЕ ГО ПЛАЌАЊЕТО ЗА ЈУНИ

Македонски Телеком ја гаси старата 3G технологија

Македонски Телеком ја гаси старата 3G технологија