Добивај вести на Viber
Арнолд Доналд е во бордот на Carnival Corp. веќе 12 години, но во Јуни на барање на директорот на компанијата Стјуард Суботник тој го завзема местото на Мики Арисн и станува главен извршен директор.
Доналд прифаќа со недоверба, прашувајки се за што станува збор. Скептицизмот му бил оправдан. Арисн, кој е син на основачот на Carnival ја управува фирмата 34 години. Најголемиот оператор со крузери во светот е во криза. Бродот Costa Concordia заринка близу до италијанскиот брег во 2012г. при што загинаа 32 лица. Таа година имаше уште неколку инциденти, вклучувајки го и пожарот на Carnival Triumph во Февруари, кои дополнително го наруши имиџот на компанијата. 58 – годишниот Доналд го смислил решението за два дена.
Се согласува со понудата и ја превзема работата на 3ти Јули. Оттогаш воведува многу промени, вклучително и инвестиција од 700 милиони долари во противпожарните инсталации на бродовите и системот за резервно напојување на електричниот систем, нова маркетиншка компанија и обиди за засилување на ефективноста на 10-те линии на крузерите на Carnival.
Доналд е роден во Њу Орлеанс во семејство на дрводелец. Ратсел во разделениот Југ, а одел во гимназија за црни момчиња. Откако го завршува машинството на универзитетото Вашингтон во Сент Луси во 1977г. започнува со работа во Monstanto Co каде бил одоговорен за бизнисот со Roundup. Подоцна застанал на чело на компанијата, по што го куил бизнисот на Monstanto во пакет со Equal во 2000 г.
Кога Доналд ја завзема позицијата на главен и извршен директор, Monstanto веќе имала започнато со сериозни промени во областа на односите со јавноста. По инцидентот со Triumph, кој остава 3100 патници без доволно храна и без тоалети четири дена, компанијата воведува гранација на одморот, односно гостите веќе имаат право да си ги добијат парите назад и да бидат вратени дома со авион, ако не се задоволни од патувањето со крузер.
Моменти кои имаат значење
Во Септември, компанијата започнува со рекламна кампања за 25 милиони долари – најголемата во изминатите пет години. Carnival ги повика своите клиенти да ги испратат своите доживувања и добиваат одговор од 30.000 посетители. Како резултат на тоа е создадено видеото – Моменти кои имаат значење (Moments that Matter).
Еден од првите чекори на Доналд е да го прегледа управувањето на секоја од марките на компанијата во последните пет години. Тој минува и неколку средби со туристички агенции, за да го поправи однесувањето со нив, кои во изминатите години не беа добри.
Доналд се обидува да привлече повеќе клиенти, кои досега немаат патувано на крузер, привлекување на гости кои го сакаат спорт на отворено и добротворни организации. Пример за такви иницијативи се посетувањето на места каде туристите можат да направат куќа во Хаити или пак да отидат на излет.
Доналд бара и начини да ја зголеми соработката помеѓу одделни компании кој работат со крузери, поради добивањето на места на пристаништата. Во моментов преговара со секој линија одделно. Заеднички можат да добијат подобри локации за помала цена, тврди тој, но и додава дека ќе имаат поголем избор за дестинации. Соработката ќе му помогне и за споделување на податоци за клиентите, како и можностите да се продаваат поскапи пакети на водечките марки. Ќе се стандардизира и квалитетот и безопасноста.
K.K.