СРБИТЕ СТРАВУВААТ ЗА СВОИТЕ ПАРИ, немаат пристап до средствата од една од банките, од таму велат се ќе биде средено до 14 часот
Објавено во: Финансии, Балкан 02 Август, 2022
Клиентите на Моби банка вчера и денеска не можат да пристапат до парите на нивните сметки. Во еден момент престанаа да работат банкоматите на банката, односно не можеше да се подигнат пари од банкоматот, филијалата на банката не работеше, а единственото објаснување што граѓаните го добија е дека не работат поради технички тешкотии.
Читател на Данас информираше дека оваа банка добивала исплати од работодавците на име плати на вработените, но тие не добивале известувања за исплатите, ниту пак можат да видат дали парите се легнати на нивната сметка.
Чедомир Вучиниќ, професор по шпански јазик, кој има сметка во Моби банка, за Данас вели дека утрово без проблем платил со картичка на Моби банка, но не добил порака дека уплатата е извршена.
- Кога се обидов да пристапам до сметката преку m-banking, не можев - вели тој.
Судејќи по објавите на Твитер, некои клиенти на банката сериозно го сфатиле проблемот со банката и ги подигнале сите пари од сметката со платежна картичка на банкомат на друга банка, што ги чинело провизија.
Iako bankomati Mobi_Banka ne rade, uspeo sam da ispraznim račun na bankomatu AIK banke (izvini AIK al jebiga, imaš više para od mene, realno)...<><>Dakle, probajte da praznite račune na tuđim bankomatima, jeste provizija, al bolje nego da skroz ostanete bez love... https://t.co/J4V56VMz4y
— Milan Veljković (juzhnjak) August 2, 2022
Од банката соопштуваат дека поради месечни пресметки и обработка, банката имала потешкотии во работењето на информацискиот систем.
- Тешкотиите се рефлектираа во бавноста на апликациите, тешкотиите во плаќањето со картички, како и плаќањата и подигнувањата на банкоматите. Парите на ниту еден клиент не се загрозени од ИТ тешкотии. Искрено им се извинуваме на нашите корисници што не можеме да располагаме со своите средства толку брзо, ефикасно и лесно како што се навикнати - стои во соопштението на банката.
Очекуваме и веруваме дека до 14 часот ќе бидат воспоставени сите функционалности на банката. Се извинуваме за настанатата ситуација и ве замолуваме да имате предвид дека банката ги презема сите мерки и активности за да ги стави на располагање основните функционалности на клиентите, додале од таму.
- Проблемот настана кога, поради зголемената активност на клиентите и бројот на трансакции во текот на ноќта, инициравме оптимизација на нашата основна база на податоци. За жал, процесот не беше завршен во очекуваното време и утринава се повторија потешкотиите во работењето на апликациите и плаќањата со платежни картички. Повлекувањето средства на банкоматите на Моби банка во динари се одвива непречено, додека подигнувањето во евра во моментов не е достапно - се наведува во соопштението.
Во текот на вчерашниот ден, во периодот од 12:00 до 15:00 часот, мобилните и веб апликациите беа недостапни, а од 16:00 часот беше воспоставен стабилен систем. Најголем дел од заработката беше книжена во вечерните часови, а трансакциите од вчера и денеска ќе бидат завршени во целост - велат од Моби банка, пренесува Данас.