24 Март, 2019
0.2934
    ADIN 691    0%     ALK 8430.59    0.36%     GRNT 826.25    2.01%     KMB 5672.66    -0.24%     MKSD 211    -0.27%     MPOL 389    0%     MTUR 5030    -1.37%     RMDEN17 98    -0.28%     RZLE 18    -14.29%     STB 1180    -1.31%     STIL 112.87    -0.99%     UNI 2300.35    0%

Од денеска до 15 мај

Во Skopje City Mall мебел и додатоци за домот со промотивни цени

Објавено во: Мои пари 16 Април, 2018

Од денеска па се до 15ти мај во сите продавници во Skopje City Mall кои во продажниот асортиман имаат мебел и додатоци за домот, започнува акција со неверојатни понуди. Акцијата наречена HOME, ќе трае цел месец и ќе понуди мебел, теписи, постелнини, најразлични украси, садови за домаќинство и други производи за домот, со докажан квалитет и од познати и реномирани производители, а по многу пристапни цени.

HOME продажната кампања е иницирана од Skopje City Mall којшто со своите капацитети им излегува пресрет на потребите на потрошувачите со понуда на мебел и додатоци за домот со примамливи услови.

Со организирање на оваа акција се исполнува една голема празнина што се почувствува на пазарот со отсуство на соодветен саем за мебел. Затоа, заедно со нашите закупци кои се застапници за познати и реномирани брендови од сегментот за уредување на домот и дизајн на ентериери, се здруживме со цел да ја создадеме HOME кампањата со која во текот на целиот месец, локали учесници кои продаваат мебел и додатоци за домот на посетителите ќе им понудат широк асортиман на производи со промотивни услови. Веруваме дека со организирање на оваа акција ќе одговориме на потребите на потрошувачите кои толку многу ги очекуваат саемските промоции на овие елементи за домот, а успешноста на акцијата ќе помогне HOME кампањата да прерасне во редовен годишен настан“, вели Дарко Панчевски, од маркетинг секторот на Skopje City Mall.

Во Skopje City Mall се лоцирани продажни салони на неколку интернационални брендови кои се истакнуваат со автентичност во дизајнот, високиот квалитет и богатиот и широк асортиман на производи кој буквално ги задоволуваат сите потреби на домаќинствата. Учесници во кампањата се брендовите: CoinCasa, Ecotip, JYSK, Kares, Ramstore, Galerija, ICS Group, NEFA, Top Shop, TAC и Lusso.

Во овие локали ќе може да се најдат производи наменети за кујна, спална соба, бања, градина и домот во целина, со интересен и софистициран стил и дизајн. Тие нудат уникатни и квалитетни парчиња мебел, кревети, трпезариски маси, столици, најразлични полици, елементи за уредување на бањи, градини, но и постелнини, уникатни садови за домаќинство, најразлични украси, мали додатоци за домот и многу други нешта кои пленат со својот квалитет и функционалност.

За потребите на кампањата изработен е посебен ексклузивен каталог кој можете да го погледнете на линкот.

Можеби ќе ве интересира

Дел од жителите на Студеничани добија вода, а дел не

Дел од жителите на Студеничани добија вода, а дел не

По средбата Жбогар -Азески- Каков ќе биде патот на бизнисот кон ЕУ?

По средбата Жбогар -Азески- Каков ќе биде патот на бизнисот кон ЕУ?

Прекин во водоснабдувањето и санирани дефекти

Прекин во водоснабдувањето и санирани дефекти

Перо Антиќ на чело на Олимпискиот совет и усвојување на меморандумот за автономија и независност

Перо Антиќ на чело на Олимпискиот совет и усвојување на меморандумот за автономија и независност

Боб Марли: Само еднаш во животот ќе најдеш некој кој целосно може да го преврти твојот свет

Боб Марли: Само еднаш во животот ќе најдеш некој кој целосно може да го преврти твојот свет

Меѓународна премиера на Готлиб на интернационалниот фестивал за анимиран филм Анимаком во Билбао, Шпанија

Меѓународна премиера на Готлиб на интернационалниот фестивал за анимиран филм Анимаком во Билбао, Шпанија

(ГАЛЕРИЈА) Porsche го претстави Cayenne Coupé

(ГАЛЕРИЈА) Porsche го претстави Cayenne Coupé

Бизнис понуда од Неотел за мали и средни фирми

Бизнис понуда од Неотел за мали и средни фирми

Успешната дигитална трансформација е равенство помеѓу техничката револуција и еволуцијата на Mindset-от

Успешната дигитална трансформација е равенство помеѓу техничката револуција и еволуцијата на Mindset-от