16 Јуни, 2024
0.0254

Economic Watch: Туристичкиот бум обезбедува траен моментум на кинеската економија

Објавено во: Мои пари 22 Мај, 2024

Добивај вести на Viber

Туризмот се повеќе се појавува како стратешка стожерна индустрија во Кина, служејќи како фокусна точка на висококвалитетниот развој на земјата.

Од започнувањето на реформите и отворањето во 1978 година, особено од 2012 година, туристичкиот сектор на земјата влезе во брза лента на развој. Кина стана најголемиот домашен туристички пазар во светот, најголемиот извор на меѓународни туристи и главна дестинација за меѓународните патници.

Во текот на изминатите децении, Кинезите беа сведоци на невидени подобрувања во животниот стандард, со искоренување на апсолутната сиромаштија и остварување на умерено просперитетно општество. Туризмот стана зголемена побарувачка кај Кинезите кои бараат подобар квалитет на живот.

Помеѓу 2012 и 2021 година, просечната годишна стапка на раст на приходите од домашниот туризам изнесува 10,6 отсто, додека од 2012 до 2019 година бројот на домашни туристички патувања е двојно зголемен. Во 2023 година, Кина забележа 4,89 милијарди домашни патувања, што претставува неверојатен пораст од 93,3 отсто од претходната година. Покрај тоа, домашните патници потрошиле над 4,91 билиони јуани (околу 691 милијарди американски долари) во текот на годината, што одразува забележителен пораст од 140,3 отсто од 2022 година.

Трајната популарност на традиционалната облека Ханфу, предметите од нематеријално културно наследство, музеите и добро сочуваните антички градови и улици ја илустрира енергијата на културната и туристичката потрошувачка на национално ниво. Растечките културни и туристички жаришта го нагласуваат огромниот потенцијал и динамиката на економскиот развој на Кина.

Процутот на туристичкиот пазар е поддржан од подобрената инфраструктура, зголемувањето на приходите на жителите и воведувањето на иновативни туристички производи, меѓу другите фактори. Појавата на паметниот туризам претставува нов аспект на потрошувачката, со технологии како што се проширена реалност, виртуелна реалност и вештачка интелигенција беспрекорно интегрирани во сценаријата за потрошувачка, со што се поттикнуваат нови извонредни и интерактивни искуства.

Опсегот на туристички атракции се прошири надвор од традиционалните природни пејзажи и културни споменици за да ги опфати руралните области, атракциите со мраз и снег, револуционерните места и тематските паркови.

Со оглед на тоа што Кина се труди да ги подобри современите туристички системи и да го унапреди висококвалитетниот туристички развој, се очекува туристичката потрошувачка да преземе сè поклучна улога во зајакнувањето на домашната побарувачка. Се проценува дека секој 1 јуани приход од туристичката индустрија стимулира 4,3 јуани приход во сродните индустрии.

Во меѓувреме, благодарение на посветеноста на отвореноста, растечкиот туристички сектор во Кина, исто така, претставува значајна можност за подобрување на меѓусебното учење и размената меѓу цивилизациите. Во 2023 година, Кина пречека 82,03 милиони влезни туристи, додека домашните жители остварија 100,96 милиони појдовни патувања.

Извор: english.news.cn

Можеби ќе ве интересира

ТИПСТЕР МАНИЈА, ТУРНИР ЗА СПОРТСКО ОБЛОЖУВАЊЕ НА 2win.мк

ТИПСТЕР МАНИЈА, ТУРНИР ЗА СПОРТСКО ОБЛОЖУВАЊЕ НА 2win.мк

Во уникатниот простор на Аудиокултура мал избран круг на љубители на часовници имаа ексклузивна можност први да ги погледнат новитетите на Брајтлинг

Во уникатниот простор на Аудиокултура мал избран круг на љубители на часовници имаа ексклузивна можност први да ги погледнат новитетите на Брајтлинг

Емотивно поетско-музичко враќање на Никола Маџиров дома со големата книга „Шестарот на времето“

Емотивно поетско-музичко враќање на Никола Маџиров дома со големата книга „Шестарот на времето“

Фестивал на видео игри во Diamond Mall

Фестивал на видео игри во Diamond Mall

ПроКредит Банка прави чекор напред во поддршка на малите и средните претпријатија - се одржа втората бизнис конференција „Дигитална еволуција“

ПроКредит Банка прави чекор напред во поддршка на малите и средните претпријатија - се одржа втората бизнис конференција „Дигитална еволуција“

Првиот Galaxy Watch FE им овозможува пристап до напредно следење на здравјето на уште повеќе корисници

Првиот Galaxy Watch FE им овозможува пристап до напредно следење на здравјето на уште повеќе корисници

НЛБ Банка со промотивна кампања и намалени каматни стапки за станбени кредити

НЛБ Банка со промотивна кампања и намалени каматни стапки за станбени кредити

Сто години Прилепска Пиварница – настан посветен на традицијата и на иднината

Сто години Прилепска Пиварница – настан посветен на традицијата и на иднината

A1 Македонија заедно со деловните корисници во Тетово на тема сајбербезбедност

A1 Македонија заедно со деловните корисници во Тетово на тема сајбербезбедност