Истражување на Медиана - Фактор со одлични резултати за квалитетна публика поврзана со пазарот
Објавено во: Економија 23 Март, 2017 08:10
Според резултатите на Target Group Index истражувањето на Медиана за најважните потреби на компаниите во поглед на истражување на потрошувачите, медиумите, пазарот и конкуренцијата Фактор се издвојува на онлајн просторот во Македонија во повеќе параметри и е над просекот кога станува збор за неговите читатели, особено во категориите на публика која сака да купува преку интернет, има високо образование и приходи над 30 илјади денари.
Фактор како онлајн медиум кој ги следи економските трендови и модерните пракси е одлично место за сите учесници во медиумската комуникација и за читателите кои добиваат навремени и квалитетни содржини и за компаниите кои остваруваат директна врска со купувачите, па така се создадени идеални можности за меѓусебно поврзување и размена на информации.
Од следните параметри се добива увид колку Фактор е значаен како медиум.
Почнувајќи од демографските параметри, Фактор има најмногу публика во возрасната категорија од 20 до 49 години која го претставува најголемиот куповен потенцијал (buying target group), а на Фактор оваа категорија е застапена со 77% што е над просекот на сите испитаници кој изнесува 66% во Македонија.
Фактор исто така го надминува и просекот во категоријата - публика со високо образование и изнесува 43% во однос на 26% кај сите испитаници кои се дел од истражувањето.

Во следната категорија спаѓа персоналниот месечен приход на публиката, а најпозитивни резултати има Фактор каде читателите во најгорната категорија со приходи над 30.000 денари се концентрирани во 17%, што е за 11% над просекот на сите испитаници.

Читателите на Фактор во поголем процент се во улога на главен купувач кога се одлучува за купување на компјутерска опрема, спортска облека и опрема, автомобилска опрема, аудио и видео опрема, автомобили, парфеми и козметика, како и лекови со десетина проценти над просекот кај сите други испитаници.

Фактор ќе биде дополнително мотивиран од овие резултати да продолжи со посветената работа, да го одржува квалитетот на информирање на највисоко ниво.
Компанијата „Медиана маркетинг солушнс“ (членка на групацијата „Медиана“ со седиште во Љубљана) е носител на лиценцата за спроведувањена овој проект во Македонија, во соработка со локалната компанија „Гаус Пол“. Истражувањето се спроведува на национално ниво, применувајќи репрезентативен примерок од 2.000 испитаници/домаќинства годишно (во два истражувачки брана во текот на годината). Проектот овозможува анализа на потрошувачките навики и склоности на населението низ 18 производствено-услужни сектори, едновремено испитувајќи ги нивниот животен стил, медиумската изложеност и нивните социодемографски карактеристики. Податоците што се прикажани во овој текст се однесуваат на истражувањето што беше спроведено во текот на 2015 година.
Можеби ќе ве интересира
Словенија ќе го зголеми минималецот - колку ќе изнесува?
Хрватска ги заострува условите за вработување странци
Култура со голем потенцијал - заработката е до 20.000 евра по хектар
Еве како изгледаат владини станови за млади луѓе од 21 квадратен метар во Холандија: Чинат 45.000 евра
„Нашата цел е да привлечеме компании кои носат знаење, современи технологии и квалитетни работни места“: Димовски од ТИРЗ до менаџментот на Philips
ДЗР: Застарени предмети и неуплатени средства во буџетот на државата, ИТ напади и повеќе неправилности во работењето на Министерството за економија и труд
Хрватска повлекува храна за бебиња: Аптамилот има поголемо присуство на бактерии




