Кое ќе биде новото име на ВИП?
Објавено во: Економија 05 Октомври, 2017 07:32
Телеком Австрија донесе одлука сите свои брендови да ги обедини под едно име „А1“ со цел да дојде до унифицирање во сите земји каде има мобилни оператори. А1 е името кое е одбрано бидејќи го претставува мобилниот оператор во Австрија кој има добиено најдобри оценки, па токму таа доверба на корисниците и позитивниот впечаток треба да ги засили и останатите оператори вклучувајќи го и македонскиот Вип. За новата стратегија и кога може да очекуваме да „стартува“ А1 во Македонија разговаравме со претставници на Вип.

Фактор: Што ќе значи новата стратегија на Телеком Австрија за оне.Вип, кога може да очекуваме ребрендирање во А1 и во Македонија?
Вип: Одлучено е ребрендирањето во брендот А1 во сите земји каде што Групацијата има свои операции да се случува постепено во зависност од околностите во земјата. Целта на Телеком Австрија Групацијата е обезбедување на повеќе од 24 милиони корисници со искуство на еден бренд за сите понуди на сите пазари и да ја зацврсти својата позиција пред очекуваната консолидација на Европските телекомуникациски пазари.
Фактор: А1 е името кое се користи за главниот мобилен оператор на Телеком Австрија на домашно тло во Австрија. Што сугерира овој бренд и дали од плановите за промени може да се очекува и промена на услугите, поинаков пристап и посилна унификација?
Вип: А1 е силен бренд со целосна услуга на комуникациски решенија. Перцепиран е како одговорен, доверлив и напреден, кој истовремено нуди одлична и квалитетна услуга и корисничко искуство како и со напредна и модерна комуникациска инфраструктура. А1 се стреми да испорача потполно и најдобро корисничко искуство, поврзувајќи ги луѓето, местата и нештата со решенија што го збогатуваат доживувањето на работа, живот и игра во Дигиталната Ера. Бренд системот на А1 е доволно флексибилен за да ги задоволи сите индивидуални и локални потреби а истовремено да биде универзално применлив со цел да овозможи доследност.
Фактор: Врз што се базира одлуката на Телеком Австрија за целосна употреба на А1 брендот во сите земји каде има свои мобилни оператори?
Вип: Се очекува силен и заеднички идентитет на брендот, карактеристична вредносна понуда, постојаност и кредибилитет како и подобрена мулти-национална видливост, со цел да го поддржат работењето на компаниите на нивните пазари како и да ја поттикнат корисничката доверба и растењето.
Разговараше: Христијан СтаноевиќМожеби ќе ве интересира
Словенија ќе го зголеми минималецот - колку ќе изнесува?
Хрватска ги заострува условите за вработување странци
Култура со голем потенцијал - заработката е до 20.000 евра по хектар
Еве како изгледаат владини станови за млади луѓе од 21 квадратен метар во Холандија: Чинат 45.000 евра
„Нашата цел е да привлечеме компании кои носат знаење, современи технологии и квалитетни работни места“: Димовски од ТИРЗ до менаџментот на Philips
ДЗР: Застарени предмети и неуплатени средства во буџетот на државата, ИТ напади и повеќе неправилности во работењето на Министерството за економија и труд
Хрватска повлекува храна за бебиња: Аптамилот има поголемо присуство на бактерии




