29 Април, 2024
0.0271

Атлантик група го превзема Strauss Adriatic

Објавено во: Мои пари 29 Февруари, 2024

Добивај вести на Viber

Атлантик Група на 1 март ја реализира трансакцијата со која ја презема компанијата Strauss Adriatic, сопственик на српските брендови за кафе Doncafe и C kafa, кои со оваа аквизиција им се придружуваат на регионалните лидери Гранд кафе и Баркафе. во поширокото портфолио. Покрај познатите брендови, Атлантик превзема и модерен производствен капацитет во индустриската зона Шимановци кај Белград и 220 вработени. Трансакцијата претходно беше условно одобрена од Комисијата за заштита на конкуренцијата во Република Србија.

„Оваа аквизиција ја потврдува стратешката определба на Атлантик Група да ја зајакне својата основна дејност, во која значаен дел има кафето. Верувам дека сите ние - како деловни субјекти, менаџментот на двете компании, вработените, пазарот и потрошувачите - можеме да бидеме задоволни од исходот на оваа трансакција. Како лидер на пазарот, секогаш ја имаме во предвид нашата одговорност за развој на оваа категоријата во целиот регион на југо источна Европа и ќе продолжиме да работиме во таа насока. Пред се, им посакувам искрено добредојде на Doncafe, C кафе и колегите во нашиот систем, очекувајќи го растот и развојот што ни претстои“, изјави потпретседателот на Атлантик Група за стратешка област Кафе, слатко и солени, Мате Штетиќ.

„Среќни сме што најдовме стратешки партнер кој ќе биде подеднакво посветен на развојот на нашиот постоечки бизнис во Србија и регионот, на нашите силни брендови, вработените и самата категорија кафе. Горди сме на резултатите што ги постигнавме досега и убедени сме дека Атлантик Група ќе продолжи успешно да развива интегриран бизнис со кафе на српскиот и регионалниот пазар“, изјави извршниот директор на Strauss Adriatica, Синиша Даничиќ.

Атлантик Група има намера значајно да инвестира во развојот на бизнисот со кафе, во производството, во развојот на технологијата, како и во брендовите, нивното портфолио, да ја развива комуникацијата во малопродажниот и HoReCa сегментот. Органски развој на клучните категории на производи (кафе, чоколадо и слатки и солени грицки, сувомеснати намази и безалкохолни пијалоци) и стекнување нови силни брендови во овие категории, е основата на развојната стратегија на компанијата. Последната аквизиција е важен чекор на патот кон реализација на стратегијата, како и придонес за растот на категоријата кафе во Србија и регионот и зајакнување на конкурентноста на регионалната индустрија за кафе, како  и локалните брендови.

ПР објава

Можеби ќе ве интересира

Менаџментот на NOVOMATIC свечено ги отвори вратите на Grand Casino Admiral

Менаџментот на NOVOMATIC свечено ги отвори вратите на Grand Casino Admiral

Третиот дел на „Солунска 28“ од д-р Неле Карајлиќ е најпродаван наслов од „Арс Ламина“ на Саемот на книгата 2024

Третиот дел на „Солунска 28“ од д-р Неле Карајлиќ е најпродаван наслов од „Арс Ламина“ на Саемот на книгата 2024

Успешен и профитабилен прв квартал од 2024 за НЛБ Банка

Успешен и профитабилен прв квартал од 2024 за НЛБ Банка

ТРИКРАТНИОТ ШАМПИОН ИГОР ИЏЕ СТЕФАНОВСКИ ВО ПОХОД ПО НОВА ЕВРОПСКА ТИТУЛА

ТРИКРАТНИОТ ШАМПИОН ИГОР ИЏЕ СТЕФАНОВСКИ ВО ПОХОД ПО НОВА ЕВРОПСКА ТИТУЛА

„A1 Academy” заокружи уште еден успешен модул – Бизнис аналитика

„A1 Academy” заокружи уште еден успешен модул – Бизнис аналитика

Хуманитарен велигденски настан во Веро центар за лицата со церебрална парализа

Хуманитарен велигденски настан во Веро центар за лицата со церебрална парализа

Караванот „Не е до нив, до тебе е“ утре патува во Скопје и во Охрид

Караванот „Не е до нив, до тебе е“ утре патува во Скопје и во Охрид

ВЕЛИГДЕНСКИ БОНУСИ ВО ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЈАЛНОСТ НА 2win.мк

ВЕЛИГДЕНСКИ БОНУСИ ВО ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЈАЛНОСТ НА 2win.мк

Прашања од граѓански организации до политичките партии пред следниот изборен круг

Прашања од граѓански организации до политичките партии пред следниот изборен круг