29 Април, 2024
0.0807

Го оствари својот сон со работа на себе: Успешната приказна на Јованка Ивановска

Објавено во: Економија 16 Ноември, 2020

Добивај вести на Viber

Во нова кампања промовираме претприемачи кои ја разбираат потребата од дигитална едукација при градење на својот бренд и раст на компанијата. Независно во која сфера работат овие луѓе одвојуваат време на своја едукација за да можат самостојно да придонесат за дигитална промоција на брендот.

Јованка Ивановска од неодамна го отвори својот прв салон за убавина „Ivanovska Beauty“. Исто така таа е и студент на Академијата за дигитален маркетинг, на која се запиша за да стекне знаење за подобро да го промовира својот бренд и да привлече нови клиенти на социјалните медиуми.

Ивановска Вие неодамна го отворивте вашиот прв салон за убавина “Ivanovska Beauty”, а од поодамна сакате да имате Ваше студио.  Кој е предизвикот да бидете сопственик на свој салон, од тоа да работите кај некој друг?

Јованка Ивановска: Предизвикот да сè биде сопственик, јас го гледам како напредување во својата кариера, бидејќи кога работев на други места немав можност да се истакнам која сум и што сум сè додека не го отворив студиото.

Уште пред да го отворите вашиот салон, Вие се запишавте на Академијата за Дигитален Маркетинг во Creative Hub. Дали тоа значи дека бевте свесни за значењето и на потребата за дигитална промоција на Вашиот бренд уште пред да отворите Ваше студио?

Јованка Ивановска: Имав некои предзнаења за маркетингот, но кога ја почнав Академијата почнав многу да се надоградувам и да го градам својот бренд дигитално, да се промовирам себеси како личност, а и како нов бренд на пазарот. Мислам дека не згрешив што ја одбрав Академијата за Дигитален Маркетинг во Creative Hub, и ја препорачувам на сите сопственици на бизниси, нови или веќе постоечки.

Со оглед на тоа дека работата во козметички салон е многу обемна, колку време имате да посветите на маркетингот?

Јованка Ивановска: Сè трудам секој ден после работното време, да одвојам барем еден час за промовирање на мојот нов бренд, правење реклами на социјални мрежи, собирање импресии од тие реклами и слично.

Кој е најчестиот канал (социјална мрежа) која што ја користите за привлекување нови клиенти и каде што луѓето најчесто ве контактираат?

Јованка Ивановска: Единствениот канал на кој што одлучив да привлекувам клиенти и каде што ме контактираат потенцијалните или веќе постоечките клиенти е Инстаграмот. Тоа е една од причините заради кои одлучив да се запишам на Академијата.


Можеби ќе ве интересира

ПРОДАВАЧКА ДОБИЛА ОТКАЗ ПОСЛЕ 68 ГОДИНИ РАБОТА - поради работата не одела ни на меден месец, граѓаните во солзи

ПРОДАВАЧКА ДОБИЛА ОТКАЗ ПОСЛЕ 68 ГОДИНИ РАБОТА - поради работата не одела ни на меден месец, граѓаните во солзи

ЕУ ВОВЕДУВА НОВИ ПРАВИЛА: Голем дел од амбалажата што сега ја знаеме, до 2023 година веќе нема да изгледа исто

ЕУ ВОВЕДУВА НОВИ ПРАВИЛА: Голем дел од амбалажата што сега ја знаеме, до 2023 година веќе нема да изгледа исто

НЕ Е МАРАТОНЕЦ, НО ТРЧА СО БРЗИНА ОД 6 КИЛОМЕТРИ НА ЧАС - Тиангонг е хуманоиден робот кој се движи како ниеден досега

НЕ Е МАРАТОНЕЦ, НО ТРЧА СО БРЗИНА ОД 6 КИЛОМЕТРИ НА ЧАС - Тиангонг е хуманоиден робот кој се движи како ниеден досега

КОЈА ФАБРИКА ЗА ЧОКОЛАДИ „НАБИЛДА“ ДОБИВКА ОД 240 ИЛЈАДИ ЕВРА ЗА ТРИ МЕСЕЦИ - еве кои се причините

КОЈА ФАБРИКА ЗА ЧОКОЛАДИ „НАБИЛДА“ ДОБИВКА ОД 240 ИЛЈАДИ ЕВРА ЗА ТРИ МЕСЕЦИ - еве кои се причините

ЗА ЈАХТИ, ХАЦИЕНДИ И СКАПИ КОЛИ ЌЕ СЕ ПЛАЌА ПОСЕБЕН ДАНОК, ЗА ПЛАТИ НАД 7.700 ЕВРА 40 ОТСТО ПЕРСОНАЛЕЦ - еве какви решенија нуди Левица

ЗА ЈАХТИ, ХАЦИЕНДИ И СКАПИ КОЛИ ЌЕ СЕ ПЛАЌА ПОСЕБЕН ДАНОК, ЗА ПЛАТИ НАД 7.700 ЕВРА 40 ОТСТО ПЕРСОНАЛЕЦ - еве какви решенија нуди Левица

НАЈНОВА СТАТИСТИКА: Србите сѐ помалку бараат работа во странство, младите сѐ повеќе одлучуваат да останат во својата земја

НАЈНОВА СТАТИСТИКА: Србите сѐ помалку бараат работа во странство, младите сѐ повеќе одлучуваат да останат во својата земја

ЕДЕН ОД НАЈГОЛЕМИТЕ ТРГОВСКИ СИНЏИРИ ВО ЕВРОПА Е ПРЕД БАНКРОТ: Се затвораат 16 стоковни куќи, 1.400 работници остануваат без работа

ЕДЕН ОД НАЈГОЛЕМИТЕ ТРГОВСКИ СИНЏИРИ ВО ЕВРОПА Е ПРЕД БАНКРОТ: Се затвораат 16 стоковни куќи, 1.400 работници остануваат без работа

НАЦИОНАЛНО БИРО ЗА ОСИГУРУВАЊЕ: Цената на авто осигурувањето е непроменета од 2008 година, реално е покачувањето

НАЦИОНАЛНО БИРО ЗА ОСИГУРУВАЊЕ: Цената на авто осигурувањето е непроменета од 2008 година, реално е покачувањето

ВО ГЕРМАНИЈА СЀ ПОВЕЌЕ СЕ ЧУВСТВУВААТ ПОСЛЕДИЦИТЕ ОД КРИЗАТА: Пристигна загрижувачка оценка

ВО ГЕРМАНИЈА СЀ ПОВЕЌЕ СЕ ЧУВСТВУВААТ ПОСЛЕДИЦИТЕ ОД КРИЗАТА: Пристигна загрижувачка оценка