17 Мај, 2024
0.0585

Како короната ја преполови добивката на „Фершпед“?

Објавено во: Економија 09 Ноември, 2020

Добивај вести на Viber

Короната значајно ја забави домашната економија, а тоа е очигледно и од работењето на домашните шпедиции. Гиганот меѓу нив „Фершпед“ годинава има пад на приходите од продажба за 19 отсто во споредба со истиот период лани и пад на нето добвката за 46 отсто.

Колку пандемијата со корона вирусот негативно влијае врз домашната економија може да се согледа преку работењето на шпедитерските компании кои го организираат транспортот на извозните и на увозните компании во земјава.
Најголемата шпедитерска домашна компанија „Фершпед“ во првите девет месеци годинава има пад на приходите од продажба на своите услуги за 19 отсто и тоа е резултат на вонредните економски услови во кои функционира нашата национална економија без разлика дали е извозно или е увозно ориентирана.

За првите девет месеци годинава „Фершпед“ остварил приходи од продажба во износ од 35,3 милиони евра. Од тоа продажбата на шпедитерски услуги на домашниот пазар изнесува 18 отсто помалку од истиот период лани односно 33,2 милиони евра. Процентуално падот е поголем на услугите од извоз. Односно на странски пазари шпедитерските услуги се намалени за 30 отсто во споредба со истиот период лани и изнесуваат 2,1 милиони евра.

Оперативните расходи на друштвото за овој период изнесуваат 34,7 милиони евра и тоа е за 18 отсто помалку од истиот период лани. Најголемо учество во расходите имаат трошоците за услуги со карактер на материјални трошоци кои изнесуваат 28,6 милиони евра односно 10 отсто помалку од истиот период лани.

Оперативната добивка на друштвото за овој период изнесуав 742.000 евра и тоа е за 39 отсто помалку од лани.

Значајно за акционерите на друштвото е тоа „Фершпед“ успеал во голема мерка да ги намали финансиските расходи во споредба со истиот период лани. На крајот на септември годинава тие изнесуваат 31.000 евра и тоа е за 53 отсто помалку од лани.

Нето добивката на „Фершпед“ за првите девет месеци годинава изнесува 658.000 евра и во однос на истиот период минатата година е пониска за 46 отсто.

Р.Ф.

Можеби ќе ве интересира

Давор Сакач, директор на Telekom Srbija Ventures Fond: Половината стартапи во кои инвестиравме се засновани на развојот и имплементацијата на ВИ

Давор Сакач, директор на Telekom Srbija Ventures Fond: Половината стартапи во кои инвестиравме се засновани на развојот и имплементацијата на ВИ

Бимилк организираше семинар со д-р Ранко Рајовиќ за негување на интелектуалните способности на децата

Бимилк организираше семинар со д-р Ранко Рајовиќ за негување на интелектуалните способности на децата

„ДА СЕ КРАДЕ ОД БУЏЕТОТ 32 ГОДИНИ, НА НАМИЛОСРДЕН НАЧИН, И ДА НЕ МОЖЕ ДА СЕ СПРЕЧИ...“: целиот разговор со Бранко Азески на „Бизнис муабети“

„ДА СЕ КРАДЕ ОД БУЏЕТОТ 32 ГОДИНИ, НА НАМИЛОСРДЕН НАЧИН, И ДА НЕ МОЖЕ ДА СЕ СПРЕЧИ...“: целиот разговор со Бранко Азески на „Бизнис муабети“

ЕДЕН ОД НАЈБОГАТИТЕ СРПСКИ БИЗНИСМЕНИ КУПИ ХОТЕЛ ВО СЛОВЕНИЈА - има фитнес, велнес и конференциски центар, ова се деталите

ЕДЕН ОД НАЈБОГАТИТЕ СРПСКИ БИЗНИСМЕНИ КУПИ ХОТЕЛ ВО СЛОВЕНИЈА - има фитнес, велнес и конференциски центар, ова се деталите

„Лидл“ за секој вработен во Македонија троши по 3.000 евра месечно

„Лидл“ за секој вработен во Македонија троши по 3.000 евра месечно

ФАКТОР АНАЛИЗА: Најуспешни компании во Градот на Гемиџиите - фамилијарен бизнис направи топ-добивка од „амбалажа“ за храна

ФАКТОР АНАЛИЗА: Најуспешни компании во Градот на Гемиџиите - фамилијарен бизнис направи топ-добивка од „амбалажа“ за храна

Светски инвеститори со интерес за македонските стартапи

Светски инвеститори со интерес за македонските стартапи

ФАКТОР АНАЛИЗА: Скопските ИТ компании доминираат со направените добивки кај програмерите

ФАКТОР АНАЛИЗА: Скопските ИТ компании доминираат со направените добивки кај програмерите

ЕКОНОМСКИ НАПРЕДОК: За две децении 10-те „нови членки“ на EУ го удвоија својот БДП

ЕКОНОМСКИ НАПРЕДОК: За две децении 10-те „нови членки“ на EУ го удвоија својот БДП