Колку пари „истресоа“ партиите за вториот круг од изборната кампања?
Објавено во: Економија 20 Октомври, 2017
Реклами на телевизии, консултантски услуги, печатење и партиски собири . За ова партиите дале половина милион евра во вториот круг од предизборната кампања.
Финансиските извештаи кои партиите ги доставиле до ДИК, антикорупција и Државен ревизор покажуваат дека партиите од македонскиот блок, односно двајцата најголеми ривали владеачката СДСМ и опозициската ВМРО ДПМНЕ „се истураат“ со пари и пред овие избори во кампањата, во однос на партиите од албанскиот блок.
Владеачката партија од членарина и донации собрала 429,644 евра а за кампања потрошила 293,154 илјади евра.
Опозициската ВМРО ДПМНЕ пак потрошила повеќе. На контото на партијата на ВМРО ДПМНЕ имало приходи од 532,800 евра од кои 423,051 евра се потрошени за кампањата.
За време на вториот дел од предизборието партијата на екс премиерот за рекламни пропаганди дала околу 97,300 евра а за транспорт се потрошила 236,037 евра.
113, 517 евра од ВМРО ДПМНЕ отишле на сметка на интелектуални услуги.
АЛБАНСКИТЕ ПАРТИИ ПОМАЛКУ ТРОШАТ НА КАМПАЊА
Извештаите покажуваат дека партиите од албанскиот блок трошат помали суми за пропаганди во изборните кампањи.
Имено, ДУИ за рекламирање и пропаганда потрошила 101,681 евра.
Вкупните приходи оваа партија кои ги имала изнесуваат 60,942 евра во однос на расходите кои се во сума од 106,473 евра.
Билал Касами и БЕСА за реклами и пропаганда потрошиле 50,831 евра . Оваа партија во вториот дел од кампањата има приходи од 11,643 евра, а расходи од 53,889 евра.
ДПА на Мендух Тачи во вториот дел од кампањата потрошила 3,241 евра а Левица како партија пријавила приходи од 0 денари а расходи од 3,258 евра
4,710 евра за рекламирање и пропаганда дала партијата на Зијдаин Села а најмалку пари за реклами дале независните кандидати.