Познати личности од Македонија ќе учествуваат во креативна интернет кампања
Објавено во: Стил 10 Декември, 2015
Од денеска па до 20 декември на социјалните медиуми во Македонија ќе се одржува кампања на Microsoft Macedonia за Windows 10: „10 познати. 10 дена. Windows 10“. Во рамки на кампањата 10 популарни луѓе од различи професии во Македонија, 10 дена ќе работат со новиот оперативен систем и своите иновативни и интересни коментари ќе ги објавуваат на друштвените мрежи.
Microsoft на едно место ги собра македонскиот ракометен репрезентативец и член на Вардар со кој се натпреварува во Лигата на Шампионите Стојанче Стоилов, популарниот ТВ и радио водител Димитар Атанасовски, social media гуруто Богдан Илиевски – Бетмен Велит, македонскиот „рок енд рол“ поет Дарко Лешоски, европскиот шампион на ридски патеки за 2014 и 2015 година Игор Стефановски – Иџе, актерот и вљубеник во технологијата Гораст Цветковски , ТВ водителката Снеже Велков, претставникот на фан групата на Microsoft Macedonia Иво Гиевски, еден од најдобрите студенти на ФИНКИ Наталија Најдова и победникот на квизот од наградната игра на Facebook страницата на Microsoft Macedonia, Стефан Маркоски.
Сите тие 10 дена преку своите профили на друштвените мрежи на интересен начин ќе успеат да ни покажат кои се новитетите на Windows 10, опеативниот систем кој успеа за краток период да ги сруши сите рекорди досега. Објавите на учесниците за користењето на Windows 10 ќе бидат обединети на Facebook страницата на Microsoft Macedonija (https://www.facebook.com/MicrosoftMK/), a на друштвените мрежи нив ќе можете да ги препознаете со единствениот хаштаг #најдобриотдосега (слоган извлечен од англискиот слоган за Windows 10 – The best one yet).
Тимот на Microsoft Macedonia на крај ќе ги еваулира сите објави на популарните личности кои ќе се натпреваруваат во кампањата и врз база на најиновативните споделувања, бројот на објави, лајкови и коментари ќе го одбере победникот кој ќе добие интересна награда. Од таа причина, Microsoft Macedonia ги повикува сите заинтересирани да се приклучат на оваа иновативна кампања која се одржа низ целиот свет и да ги поддржат своите омилени популарни личности.