17 Декември, 2017
0.4080
    ALK 7304.71    0%     CEVI 1144    0%     GRNT 762.38    0.86%     KJUBI 1400    0%     KMB 2700    0.01%     OHB 4767.86    -0.67%     RMDEN15 95.1    0.11%     RZUS 107.89    1.78%     STB 910    -1.09%     STIL 127    -2.31%     TNB 13100    0%     TPLF 1500    -1.69%     UNI 1870    -1.03%     ZILU 151    -2.58%

Трпески: СДСМ се неспособни да го довршат автопатот Кичево-Охрид од банални причини

Објавено во: Македонија 13 Август, 2017

ВМРО-ДПМНЕ ги продолжи критиките кон власта на СДСМ за состојбата со автопатите кои се градат во Македонија, а сега го истакна важниот проект за автопатот Кичево-Охрид.

- Автопатската делница Кичево – Охрид, која е дел од автопатското решение на Коридорот 8, е проект започнат од ВМРО-ДПМНЕ, неговата реализација чини 374 милиони евра, а истиот е со вкупна должина од 57 километри. Работите на патот се повеќе од 45% завршени, а според планираниот тек на работите истиот требаше да биде завршен на почетокот на 2019-та година, вели Славе Трпески членот на ИК на ВМРО-ДПМНЕ.

Трпески посочува дека реализацијата на овој автопат е од витално значење за Републиката, и изградбата на истиот не смее да запре.

- Изградбата на автопатот влијае на севкупната економија посебно во западниот дел од Македонија. Истиот значи комплетирање на автопатското решение на Коридорот 8 и ќе значи поголем број на инвестиции во овој дел на државата и поголема достапност на Охрид за туристите. Неизградбата на автопатот ги доведува во прашање и веќе започнатите странски инвестиции во ТИРЗ зоната Охрид и доведува во неизвесност илјадници граѓани, кои може да останат без работа, вели Трпески.

Тој истакнува дека Сугарески се обидува со помош на банални изговори целосно да ја замрзне изградбата на автопатот Кичево – Охрид.

- Неспособниот министер Сугарески, се вади на проблеми со експропријацијата на земјиштето, што е целосно неточно и претставува банален изговор за да не продолжи изградбата на автопатот. Имено Сугарески треба да знае, а ако не знае ние ќе му кажеме, во законот за експропријација има вградени механизми преговорите за висината на надоместокот да се одвиваат додека трае градбата. Вториот банален изговор дека била потребна дислокација на инфраструктурните објекти, исто така не е причина за прекин на целата градба, и претставува само блед обид да се прикрие сопствената неспособност и незнаење да се менаџира со голем инфраструктурен проект, нагласува Трпески.

Тој додава дека владата на СДС треба да знае дека автопатот не се гради во рамница како Пелагонија туку во најридестиот дел од Македонија дека во текот на работата имало има и понатаму ќе има проблеми во теренските работи, но наместо да се плаче треба да се засукаат ракави и да се решаваат отворените прашања.

Можеби ќе ве интересира

2018 КЛУЧНА ЗА ПРОЦЕСОТ НА ПРИСТАПУВАЊЕ ВО ЕУ: Лидерите од Балканот утре на неформална вечера во Брисел

2018 КЛУЧНА ЗА ПРОЦЕСОТ НА ПРИСТАПУВАЊЕ ВО ЕУ: Лидерите од Балканот утре на неформална вечера во Брисел

ДОКТОРСКИ СОВЕТИ: Помагаат ли маските во заштита од загадениот воздух?

ДОКТОРСКИ СОВЕТИ: Помагаат ли маските во заштита од загадениот воздух?

По десетти пат марш на црвените чадори! Сексуалните работници мета на насилство и дискриминација

По десетти пат марш на црвените чадори! Сексуалните работници мета на насилство и дискриминација

Велес најзагаден вечерва, зад него е Тетово

Велес најзагаден вечерва, зад него е Тетово

(ВИДЕО) Фрчковски: Аматери сакаат да прават реформи во судството

(ВИДЕО) Фрчковски: Аматери сакаат да прават реформи во судството

Професорки бараат Иванов да стави вето на Законот за јазици

Професорки бараат Иванов да стави вето на Законот за јазици

Нов министер за здравство - Села излегува од Владата?

Нов министер за здравство - Села излегува од Владата?

Заев и Рама ги посетија Македонците во Пустец

Заев и Рама ги посетија Македонците во Пустец

Бејли: Друг руски гасовод нема да донесе чист воздух

Бејли: Друг руски гасовод нема да донесе чист воздух