24 Октомври, 2017
0.4605
    ALK 7595.8    0.62%     BESK 11000.07    -0.92%     KMB 2800    -0.01%     MKSD 232    0%     MPT 28032.26    -0.95%     OHB 5367.09    -1.52%     REPL 52500    -0.23%     RZLV 45    0%     RZUS 129    1.57%     SBT 2180    -2.64%     STB 940.91    -0.33%     STBP 680    0%     TEL 274.5    0.92%     TNB 13300    -1.48%     TTK 828    0.12%

Витаминка со саемското претставување на Ануга 2017 ќе работи на нови пласмани на странски пазари

Објавено во: Мои пари 10 Октомври, 2017

Со непосредна презентација на квалитетот, производите на Витаминка се претставија на најголемиот саем за храна и пијалаци, Ануга 2017 којшто се одржува во Келн, Германија. Голем дел од асортиманот на компанија, почнувајќи од оние што се посебно интересни за странските пазари, слатката и солената програма се изложени на штандот на Витаминка каде посетителите имаа можност да се запознаат и да ги пробаат. Производите на компанијата, посебно новитетите веќе ги предизвикаа првите позитивни импресии.

Ануга е центарот на сите значајни произведувачи на храна и пијалаци во моментов и самото присуството на саемот значи дека сте реномиран и посакуван производител од индустријата.

Се поврзано со овој саем е стимулирање на понатамошниот развој на компанијата, почнувајќи од концептот што го има, одржување секоја втора година, како е осмислен и организиран. Овде се сите новитети, трендови, тенденции и она што е најзначајно - иновации во прехранбената индустрија. А тоа го знаеме затоа што сме редовни посетители и досега сме имале позитивни резултати од ова саемско претставување. Самото учеството заедно со други производители од светски ранг е потврда за успешноста на Витаминка надвор од македонските граници, како и повод за нови деловни соработки со компании од различни земји во Европа и светот“, изјави Љупчо Велески, директор за извоз во Витаминка.

Покрај главното саемско претставување, Ануга нуди дополнителни активности и содржини, што го прави атрактивен не само за изложувачите, туку и за сопственици на малопродажни ланци, произведувачи на полупроизводи, трговци но и граѓани. Оваа година се очекуваат приближно 160.000 посетители кои ги откриваат најновите и најиновативните производи, а околу 7.400 изложувачи од целиот свет се инспирираат од најголемиот избор производи во светот и бараат можност за својот производ.


Можеби ќе ве интересира

СВЕТСКИОТ ГОТВАЧКИ ВРВ ЌЕ СЕ НАТПРЕВАРУВА ВО СТРУМИЦА

СВЕТСКИОТ ГОТВАЧКИ ВРВ ЌЕ СЕ НАТПРЕВАРУВА ВО СТРУМИЦА

Македонските инженери дел од моторот што ја движи Европската унија

Македонските инженери дел од моторот што ја движи Европската унија

Стојанче Стоилов ги поддржа активностите на кампањата Јас внимавам

Стојанче Стоилов ги поддржа активностите на кампањата Јас внимавам

Секој коктел раскажува приказна

Секој коктел раскажува приказна

Кампари ја лансира кампањата “The Red Diaries”

Кампари ја лансира кампањата “The Red Diaries”

Самсунг ја зголеми мобилноста за глобалната работна сила со збогатениот Галакси Таб Актив2 – подобрениот таблет оптимизиран за деловна употреба

Самсунг ја зголеми мобилноста за глобалната работна сила со збогатениот Галакси Таб Актив2 – подобрениот таблет оптимизиран за деловна употреба

Добротворна трка - Донирај за луѓето кои живеат со ХИВ

Добротворна трка - Донирај за луѓето кои живеат со ХИВ

Нова кампања на РСБСП и РК Вардар „Добредојдовте во земјата на шампионите - Вози Одговорно“!

Нова кампања на РСБСП и РК Вардар „Добредојдовте во земјата на шампионите - Вози Одговорно“!

(Р)еволуција на Кампари календарот

(Р)еволуција на Кампари календарот