16 Декември, 2017
0.4485
    ALK 7304.71    0%     CEVI 1144    0%     GRNT 762.38    0.86%     KJUBI 1400    0%     KMB 2700    0.01%     OHB 4767.86    -0.67%     RMDEN15 95.1    0.11%     RZUS 107.89    1.78%     STB 910    -1.09%     STIL 127    -2.31%     TNB 13100    0%     TPLF 1500    -1.69%     UNI 1870    -1.03%     ZILU 151    -2.58%

Витаминка со саемското претставување на Ануга 2017 ќе работи на нови пласмани на странски пазари

Објавено во: Мои пари 10 Октомври, 2017

Со непосредна презентација на квалитетот, производите на Витаминка се претставија на најголемиот саем за храна и пијалаци, Ануга 2017 којшто се одржува во Келн, Германија. Голем дел од асортиманот на компанија, почнувајќи од оние што се посебно интересни за странските пазари, слатката и солената програма се изложени на штандот на Витаминка каде посетителите имаа можност да се запознаат и да ги пробаат. Производите на компанијата, посебно новитетите веќе ги предизвикаа првите позитивни импресии.

Ануга е центарот на сите значајни произведувачи на храна и пијалаци во моментов и самото присуството на саемот значи дека сте реномиран и посакуван производител од индустријата.

Се поврзано со овој саем е стимулирање на понатамошниот развој на компанијата, почнувајќи од концептот што го има, одржување секоја втора година, како е осмислен и организиран. Овде се сите новитети, трендови, тенденции и она што е најзначајно - иновации во прехранбената индустрија. А тоа го знаеме затоа што сме редовни посетители и досега сме имале позитивни резултати од ова саемско претставување. Самото учеството заедно со други производители од светски ранг е потврда за успешноста на Витаминка надвор од македонските граници, како и повод за нови деловни соработки со компании од различни земји во Европа и светот“, изјави Љупчо Велески, директор за извоз во Витаминка.

Покрај главното саемско претставување, Ануга нуди дополнителни активности и содржини, што го прави атрактивен не само за изложувачите, туку и за сопственици на малопродажни ланци, произведувачи на полупроизводи, трговци но и граѓани. Оваа година се очекуваат приближно 160.000 посетители кои ги откриваат најновите и најиновативните производи, а околу 7.400 изложувачи од целиот свет се инспирираат од најголемиот избор производи во светот и бараат можност за својот производ.


Можеби ќе ве интересира

Пристигнати 30 проектни предлози на јавинот повик за финансирање на проекти за намалување на загадувањето на воздухот „О2 предизвик“

Пристигнати 30 проектни предлози на јавинот повик за финансирање на проекти за намалување на загадувањето на воздухот „О2 предизвик“

“За чист град пазари со Mastercard на Охридска банка Сосиете Женерал”

“За чист град пазари со Mastercard на Охридска банка Сосиете Женерал”

Презентација на бизнис идеите на учесниците во CEED HUB Скопје

Презентација на бизнис идеите на учесниците во CEED HUB Скопје

ИЛИРИКА ЈА ПРЕЗЕМА ДЕЈНОСТА ОД БЕЛГРАДСКИОТ WISE БРОКЕР

ИЛИРИКА ЈА ПРЕЗЕМА ДЕЈНОСТА ОД БЕЛГРАДСКИОТ WISE БРОКЕР

Иновативен камп за поттикнување претприемнички дух кај младите

Иновативен камп за поттикнување претприемнички дух кај младите

Заедничка хуманитарна акција на „Тиквеш“ и посетителите на Фестивалот на младо вино 2017

Заедничка хуманитарна акција на „Тиквеш“ и посетителите на Фестивалот на младо вино 2017

НОВИОТ КОМПАКТЕН SUV CITROËN C3 AIRCROSS ЈА ДОБИ НАГРАДАТА AUTOBEST 2018

НОВИОТ КОМПАКТЕН SUV CITROËN C3 AIRCROSS ЈА ДОБИ НАГРАДАТА AUTOBEST 2018

САШКО КОЦЕВ ВО „ЕДЕН НА ЕДЕН“: Седум дена славев мекици (ВИДЕО)

САШКО КОЦЕВ ВО „ЕДЕН НА ЕДЕН“: Седум дена славев мекици (ВИДЕО)

Кампања на Мисијата на ОБСЕ за подигнување на јавната свест за поттикнување на граѓанското учество

Кампања на Мисијата на ОБСЕ за подигнување на јавната свест за поттикнување на граѓанското учество