06 Мај, 2024
0.0227

Зошто „Apple“ се плаши да ја открие продажбата на „Apple Watch“?

Објавено во: Стил 26 Јули, 2015

Добивај вести на Viber

„Apple“ поседува 202,8 милијарди долари во кеш. Затоа што и да мислат аналитичарите и пазарот за извештајот на компанијата за последниот квартал (а тие очигледно не мислат нешто особено, имајќи го предвид падот на цената на акциите), компанијата се уште има сила, која може да го преземе секој можен удар, коментира „BloombergView“. Во исто време, сепак, „Apple“ е толку слаба што никогаш не била во времето на Стив Џобс. Таа веќе се плаши од сопствената сенка.

Главниот извршен директор Тим Кук најде објаснување зошто компанијата не достави податоци за продажбата на „Apple Watch“ - првиот нејзин нов производ откако Џобс почина во 2011 година, за првиот квартал: „Не станува збор за транспарентност, а да не замислиме на конкуренцијата информации за производ на кој сме работеле исклучително многу “.

Ова оправдание е исклучително транспарентно за Џобс и „Apple“ го претстави  како информации за продажбата на првиот „iPhone“ - 270 000 парчиња, во излагањето за кварталот, завршен на 30 јуни 2007 година, иако иновативен телефон беше пуштен во продажба ден порано. А „iPhone“ имаше силна конкуренција: „Apple“ беше почетник на пазарот на мобилни телефони и можеше да ја користи истата тактика за скриена продажбата на „iPhone“ во категоријата „Останати“. Но избра да покаже колку е можно појасно колку силне е побарувачката на чудниот телефон без копчиња.

На ист начин „Apple“ на Џобс претстави податоци за продажбата на „iPad“ за првото тримесечје на пазарот: 3,27 милиони.

Уредот создаде нова категорија и поради голем број причини конкурентите можеа да бидат оставени во мрак. Компанијата сепак избра да не го прави тоа.

Тврдењата на Кук, дека „досега продажбата на „Apple Watch“ е повисока во однос на периодите низ кои започна првиот „iPhone“ и првиот „iPad“. Не е тешко да ја надминеш продажбата на првиот „iPhone“: „Apple“, која пред 8 години беше многу помала компанија продаде 1,19 милиони телефони во првиот целосен квартал, и тоа само во САД (меѓународната дистрибуција, исклучиво ограничена од денешните стандарди , започна само неколку месеци подоцна).

Споредбата со „iPad“ сепак е тешка да се поверува. Уредот излезе во продажба на 3 април 2010 година, во почетокот на првиот квартал на компанијата.

„Apple Watch“ дебитира во крајот на април. Тоа значи дека часовникот треба да ја надмине продажбата на „iPad“ само за два месеци. Претпоставувајќи дека тие се еднакви на две третини од бројките за четвртината (што речиси сигурно не е точно, но е соодветно за споредба), „Apple“ треба да продаде повеќе од 2,18 милиони часовници, за да го победи првиот „iPad“.

Има и уште нецелосни информации од „Apple“, кои може да се користат за проверка на ова тврдење. За последниот квартал продажбата од „други производи“ на „Apple“ се зголемија до 2,6 милијарди долари од 1,7 милијарди долари во претходните три месеци. Но Кук, изјавил дека продажбата на часовниците изнесува повеќе од ова зголемување: „агрегационата рамнотежа на оваа категорија, како на квартална основа, така и на годишна, се намалува. Очигледно „iPod“ придонесува за тоа, но постојат и други нешта, додатоци и слично.