29 Април, 2024
0.0262

10 елементи на успешната страница за продажба

Објавено во: Стил 05 Август, 2016

Добивај вести на Viber

Страницата за продажба е виртуелно место во кое треба да ги  убедите вашите клиенти да купат одреден производ или услуга. Ова е местото каде ќе споделите повеќе информации за производите и услугите со вашите клиенти. Причината поради која имате потреба од ваков тип страници е дека луѓето не купуваат, ако недостасува информации за производот. Тие сакаат да се информирани и да ги знаат точните бенефиции од она што го нудите. Особено кога нудите поскап производ, информациите се од суштинско значење: колку поскап производ продавате, толку повеќе прашања може да има од страна на клиентот.

Страницата за продажба изгледа многу подобро од продавница и има една единствена цел: да го натера клиентот да кликне на копчето „купи“. Покрај тоа ни овозможува да користите комбинација од видео, текст и аудио, што е исклучителен плус при изработката на дизајн, кој има за цел да го привлечат вниманието на клиентот.

10 елементи на успешната страница за продажба

1.Наслов - треба да дадете ветување што го привлекува вниманието. Насловот е главното нешто во маркетингot што го привлекува вниманието на луѓето;

2. Користете ставови кои ветуваат или убедуваат;

3. Раскажете ја приказната, која открива причината поради која продавате производ - раскажете својата историја и зошто се одлучивте да создаде токму овој бизнис.

4. Детали кои им покажуваат на корисниците зошто да го читаат напишаното - дајте им причина на луѓето зошто да читаат она што сте го напишале. Зошто да ви веруваат токму на вас?

5. Земете препораки од вашите задоволни клиенти, кои ќе ви помогнат да изградите повеќе силна врска со другите;

6.Дајте им доказ на луѓето дека производот навистина функционира - тука од исклучителна помош ќе се ви сведоштва од задоволни клиенти;

7. Создајте понуда која нема да можат да ја одбијат;

8.Тргнете го ризикот на клиентот, така што ќе му дадете гаранција;

9. Повик кон акција - водете ги луѓето кон одредена активност (Call to action копче);

10.Бидете ексклузивни - луѓето сакаат лимитирани производи и услуги. Колку помала е понудата, толку повголема е побарувачката.

Можеби ќе ве интересира

Мемедоски е македонскиот претставник на „Светскиот избор за Мис и Мистер за глуви“ во Прага: Бог ме направил различен од другите, но ми подарил повеќе таленти

Мемедоски е македонскиот претставник на „Светскиот избор за Мис и Мистер за глуви“ во Прага: Бог ме направил различен од другите, но ми подарил повеќе таленти