The BrandZ Global Top 100: Лидерската тројка е дел од портфолиото на KD Top Brands
Објавено во: Мои пари 29 Јуни, 2017
Google, Apple, Microsoft, Amazon и Facebook се петте најскапи брендови во светот, се вели во годишниот извештај “The BrandZ Global Top 100”, подготвен од британските компании WPP и Kantar Millward Brown.
Топ 100 брендовите ја зголемиле својата вредност за цели 8% во рамките на година дена и сега вредат вкупно 3.64 трилиони долари. Приходите на водечките 5 марки сочинуваат 25% од вкупните приходи на сите 100 компании кои се вклучени во рангирањето. Amazon успеал да се искачи од седмата на четвртата позиција, додека Facebook ја задржал својата петта позиција.
Лидерската тројка, која останува со непроменети позиции во однос на минатата година и понатаму е дел од портфолиото на нашиот KD Top Brands.