29 Април, 2024
0.0258

АКО ВОЗИТЕ НЕКОЈ ОД ОВИЕ СТАРИ АВТОМОБИЛИ, НАБРГУ НА НИВ БИ МОЖЕЛЕ ДОБРО ДА ЗАРАБОТИТЕ - еве како

Објавено во: Економија 13 Март, 2024

Добивај вести на Viber

Мет Ричардсон, кој го води каналот на YouTube Furious Driving, тестира широк спектар на класични и модерни возила и одржува сопствена флота од ретро модели, а сега ги сподели своите размислувања за тоа кои користени автомобили наскоро треба да станат колекционерски предмети и затоа би можеле значително да ја зголемат цената во претстојниот период, известува N1.

Подолу погледнете некои од возилата за кои Ричардсон верува дека ќе станат класици и ги советува возачите да инвестираат во нив доколку сакаат да купат нов автомобил наскоро.

Ауди А2

Ричардсон наведува дека се работи за одлични мали автомобили кои се произведувале од 1999 до 2005 година.

„Тие се одлични“, започна Ричардсон, а потоа продолжи: „Задачата беше да се направи мало, а не евтино, Audi, но што ќе изгледа врвно. Она што го сакам во него е тоа што беше знак за паметен дизајн, како и поместување на границите кога станува збор за техниката на производство, и беше дизајниран да биде неверојатно лесен и ефикасен“.

Како што објави express.co.uk, Ричардсон го препорачува Audi A2, најмалиот модел што марката го произведе кон крајот на 90-тите и почетокот на 2000-тите, наведувајќи дека ова возило треба да биде првиот иден класик. Доколку размислувате да го купите овој автомобил, треба да го направите тоа што е можно поскоро бидејќи неговата цена веќе е зголемена на околу 5.870 евра.

Форд Ка

Ричардсон верува дека возачите кои купуваат Форд Ка би можеле да заработат добар профит од него во наредните години. Тој додава дека се работи за мал автомобил кој е евтин за возење, но ќе имате неверојатно чувство зад воланот и токму оваа комбинација го прави фантастично возило.

Фиат мултипла

Ричардсон тврди дека оние кои размислуваат да го купат овој автомобил не треба да се откажуваат поради грдиот изглед на возилото и додава дека овој пример наскоро би можел да стане колекционерски предмет.

„Звучам малку контроверзно и ова можеби е непопуларна одлука за некои, но мислам дека ова е дефинитивно идна класика бидејќи е многу различен и иконичен“, рече Ричардсон, додавајќи дека овој модел, кој се произведуваше од 1998 до 2004 година, беше навистина грд.

„Сепак, тоа е храбар дизајн, а луѓе, храбриот дизајн создава спомени“, изјави тој, нагласувајќи дека сите ќе го паметат овој модел.

Можеби ќе ве интересира

ПАК НА ПРОТЕСТИ: Вработените во Фондот за здравство бараат повисоки плати

ПАК НА ПРОТЕСТИ: Вработените во Фондот за здравство бараат повисоки плати

МФ: Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност бара да се стават во мирување одлуките на друштвата за осигурување

МФ: Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност бара да се стават во мирување одлуките на друштвата за осигурување

Чилеанците не можат да издржат, го намалија бројот на работни часови

Чилеанците не можат да издржат, го намалија бројот на работни часови

АЛКАЛОИД СО НОВ УСПЕХ: продажбата за првите три месеци се зголемила за 13 проценти, инвестиции од 4,8 милиони евра

АЛКАЛОИД СО НОВ УСПЕХ: продажбата за првите три месеци се зголемила за 13 проценти, инвестиции од 4,8 милиони евра

За да увезуваме возила сме платиле многу поголем данок

За да увезуваме возила сме платиле многу поголем данок

КОИ ДРЖАВНИ СЛУЖБЕНИЦИ МОЖАТ ДА СЕ ПОФАЛАТ СО ДЕБЕЛИ ПЛАТИ – се жалат дека им фалат колеги, многумина би сакале да се на нивно место

КОИ ДРЖАВНИ СЛУЖБЕНИЦИ МОЖАТ ДА СЕ ПОФАЛАТ СО ДЕБЕЛИ ПЛАТИ – се жалат дека им фалат колеги, многумина би сакале да се на нивно место

ПРОДАВАЧКА ДОБИЛА ОТКАЗ ПОСЛЕ 68 ГОДИНИ РАБОТА - поради работата не одела ни на меден месец, граѓаните во солзи

ПРОДАВАЧКА ДОБИЛА ОТКАЗ ПОСЛЕ 68 ГОДИНИ РАБОТА - поради работата не одела ни на меден месец, граѓаните во солзи

ЕУ ВОВЕДУВА НОВИ ПРАВИЛА: Голем дел од амбалажата што сега ја знаеме, до 2023 година веќе нема да изгледа исто

ЕУ ВОВЕДУВА НОВИ ПРАВИЛА: Голем дел од амбалажата што сега ја знаеме, до 2023 година веќе нема да изгледа исто

НЕ Е МАРАТОНЕЦ, НО ТРЧА СО БРЗИНА ОД 6 КИЛОМЕТРИ НА ЧАС - Тиангонг е хуманоиден робот кој се движи како ниеден досега

НЕ Е МАРАТОНЕЦ, НО ТРЧА СО БРЗИНА ОД 6 КИЛОМЕТРИ НА ЧАС - Тиангонг е хуманоиден робот кој се движи како ниеден досега