БИЗНИС СОВЕТИ: Како да го направите вашиот бренд повеќе препознатлив
Објавено во: Финансии 31 Мај, 2017
Имиџот на вашиот бренд е разликата помеѓу тоа да имате долготрајна и лојална врска со вашите клиенти и никогаш никој да не научи кој / кои сте.
Создавањето на добра репутација, сепак не се случува преку ноќ. Потребно е време за да откриeте како најефикасно да достигнете до таргет група. Од Entrepreneur даваат неколку совети на оваа тема.
1. Фокусирајте се на историјата
Без добра истовремена бренд историја, производот нема да има посебна вредност за клиентите. Нашето корисничко размислување има влијание од впечатоци и емоции. Обидете се да се изградите врска на повеќе лични нивоа со клиентот, наместо само да ги одбирате плусовите на предложениот производ или услуга.
2. Не се обидувајте да бидете нешто што не сте
Не се водете во тоа што е "кул" во моментов. Трудете се да сте навистина корисни. Некои од најсилните брендови всушност се за не особено интересни услуги и производи (на пример софтвери за сметководство или марки тоалетна хартија). Фокусирајте се на работите кои вие ги правите најдобро, наместо да гледате од другите.
3. Силно присуство на социјалните мрежи
Насочете се кон мрежите кои се популарни меѓу вашата таргет група. Последни анкети покажуваат дека 67% од корисниците очекуваат да можат да најдат информации за производот, услугата или компанија во социјалните мрежи. Предложете клиент услуги преку Facebook или Twitter. Така со времето ќе се снабдете со лојална база на клиенти.
4. Комуникација и офлајн
Се разбира, офлајн комуникацијата не треба да се занемарува. Одете на конференции, состаноци со луѓе и промоција бренд лице в лице. Организирајте локални семинари и настани. Овие насоки постепено ќе ви ги покажат вистинскиот пат, по кој да се движите.