26 Април, 2024
0.0288

dm во Македонија прослави 5 години успешно работење, со натпросечен двоцифрен раст на прометот

Објавено во: Мои пари 01 Ноември, 2017

Добивај вести на Viber

Одлични деловни резултати во деловната 2016/17 со раст на промет од над 23%!

-  Вкупно остварен промет во dm Македонија над 560 милиони МКД, што претставува пораст од над 23%.

-  Раст на прометот на “dm drogerie markt“ групацијата во Европа за5,7% и остварување на вкупен промет од10,25 милијарди евра

-  Успешна прослава на 5 години успешно работење на dm во Македонија

-  dm продажната мрежа во Македонија порасна на 13 објекти (+30%) и присуство во уште еден град во Македонија - Куманово

-  Идентичен квалитет на производите од  сопствените dm марки во сите земји од dm концернот!

-  Уште поголема компетенција за убавина и органска храна

-  Високо ниво на друштвена одговорност преку различни активности

Скопје, 20.10.2017 -за успешното работење нa „dm drogerie markt“ во Македонија говори натпросечниот раст на прометот од над 23%, во деловната година 2016/17 (1.10.2016‒30.9.2017) воодноснаминататаделовнагодинаиизнесува над 560 милиониМКД (9,1 милиониевра). dm во Македонијa ја прошири својата продажна мрежа и во Куманово, со што со развој од 30% деловната 2016/17 ја завршува со вкупно 13 продажни објекти.

Во изминатата деловна година dm во Македонијаинвестираше 55 милиони МКД, инвестиции кои покрај отворање на нови објекти опфаќаат и модернизација и целосна реконструкција на дел од веќе постоечките продажни објекти, како и проширување и модернизација на dm централата во Македонија. За наредната деловна година “dm drogerie markt” во Македонија ќе продолжи со динамично инвестирање  кое ќе се реализира со план на инвестициии од околу  57,5 милиони МКД.

На ниво на цела групација „dm drogerie markt“ во Европа оствари рекорден промет од 10,25 милијарди евра, со развој на прометот од 5,7%, во однос на минатата деловна година, со што докажа дека е водечки дрогериски ланец на европскиот пазар.

Во завршна фаза се подготовките за влез на dm drogerie markt na италијанскиот пазар, со што во почетокот на декември се очекува отворање на првите продажни објекти, а во текот на првите три години од работењето отворање на 100 продажни објекти на територија на Италија.

Со влезот на италијанскиот паразар,  групацијата„dm drogerie markt“ во Европа работи веќе во 13 европски земји, со мрежа од речиси 3.500 продажни објекти и повеќе од 59.000 вработени.

Идентичен квалитет на производите од сопствените dm марки во сите земји од dm концернот!

Со понуда на повеќе од 13.000 производиво асортиманот “dm drogerie markt“ на македонскиот пазар важи за место за пазарување на високо квалитетни производи по поволни цени. Покрај тоа,dm нуди најголем избор на приватни трговски марки на пазарот во Македонија со повеќе од 3.500 производии 24 приватни марки од сегментот на убавина, природна козметика, органска храна како и лична хигиена, производи за домаќинство и нега на бебиња.

„dmdrogeriemarkt”со своите добро познати брендови како што се Balea, alverde, dmBio, babylove илиDenkmitпоставува единствен квалитет во сите 13 земји во концернот каде е компанијата присутна, идентична рецептура и квалитетна производите во целиот концерн.

„Постојано настојуваме да ги следиме и да реагираме на потребите на нашите потрошувачи, како би им обезбедиле понуда на компетентен асортиман, како и квалитетна услуга и што попријатна атмосфера во продажните објекти, а во прилог на тоа говорат повеќе од 1.3милиони извршени пазарувања во продажните објекти во dm Македонија во изминатата година“- истакна Весна Стојановиќ, директор на “dmdrogerie markt“ во Србија и Македонија.

Во тековната 2017., dm под слоганот “5 години со вас. Да прославиме заедно!”, со гордост го прослави 5 годишното успешно работење во Македонија. Со низа роденденски активности и поволности dm им се заблагодари на своите потрошувачи за довербата, истакнувајќи дека токму тие со своите потреби се во фокус на нивното работењето и мотив за константно подобрување на услугата. 

Уште поголема компетенција за убавина и органска храна

dm е најголем понудувач на шминка од сопствена трговска марка во Македонија.

Кон крајот на летото, dm дополнително се етаблираше во понудата на декоративна козметика со воведување на сосема нова dm марка од областа на шминка - trendITUP, додека понудата на шминки од постоечкиот брендalverde -прирoдна сертификувана козметика, значајно ја прошири.

dmисто така го прошири асортиманот на органска храна во рамки на приватната трговска марка dmBio, и со повеќе од 300различни производи претставува бренд со најширока понуда на органска храна во Македонија.

 

Усовршување на своите вработени преку интернационални обуки

Водени од тоа дека успехот на компанијата се основа на континуирани вложувања во своите вработени, преку синергија на концерските dm земји вработените од Македонија во изминатата деловна година беа дел од бројни различни обуки, семинари и курсеви спроведени на интернационално ниво.

Друштвена одговорност

Изминатата деловна година “dm drogerie markt“ го продолжи своето дејствување како компанија со висока друштвена одговорност, во чие име говорат извршените донации во Институции на кои тоа им е и повеќе од потребно во Скопје и Куманово.

Трајна торба за цел живот!

Со цел намалување на употребата на пластичните кеси во секојдневното пазарувања, dm како компанија им нуди на своите потрошувачи трајно еколошко решение – dm трајна памучна торба окарактеризирана како “Трајна торба за цел живот” поради фактот што еднаш купената торба, може бесплатно да се замени со нова, доколку истата се оштети или искине.


Можеби ќе ве интересира

Напред во дигиталната иднина со Македонски Телеком

Напред во дигиталната иднина со Македонски Телеком

WTCA заговара „мир по пат на трговија“ на Балканот и во светот на IX Delfi економски форум

WTCA заговара „мир по пат на трговија“ на Балканот и во светот на IX Delfi економски форум

Караванот на Државна изборна комисија во посета и на руралните средини и маргинализираните групи

Караванот на Државна изборна комисија во посета и на руралните средини и маргинализираните групи

Во понеделник ќе се одржи второто издание на “Freelance Conference”

Во понеделник ќе се одржи второто издание на “Freelance Conference”

Претставена најновата линија телевизори и soundbar-звучници на Samsung: Доаѓа новата ера на Samsung AI TV

Претставена најновата линија телевизори и soundbar-звучници на Samsung: Доаѓа новата ера на Samsung AI TV

Истражување: Зошто политиката на ЕУ по прашањето на намалување на бројот на пушачи не е доволно ефикасна

Истражување: Зошто политиката на ЕУ по прашањето на намалување на бројот на пушачи не е доволно ефикасна

Atlantic Grupa со силен раст на приходот од продажба и на профитабилноста

Atlantic Grupa со силен раст на приходот од продажба и на профитабилноста

Кентаур Импекс инвестира во нова опрема со поддршка на ЕБОР и ЕУ

Кентаур Импекс инвестира во нова опрема со поддршка на ЕБОР и ЕУ

„Тренинг за сајбер безбедност за едукатори“ - почеток на низа активности за зголемување на безбедноста на интернет

„Тренинг за сајбер безбедност за едукатори“ - почеток на низа активности за зголемување на безбедноста на интернет