КАДЕ СМЕ НИЕ: Која е најскапата нација како бренд во светот?
Објавено во: Стил 13 Октомври, 2015
Глобална консултантска компанијата „Brand Finance“ која се занимава со независна проценка на марките / брендови, како и со стратешко советување овој пат за 2015 ги подредува секоја година по ред рангирајќи ги земјите како трговски марки.
Според Brand Finance националниот бренд е најважниот капитал на секоја држава во денешниот глобален свет. Таа ги промовира инвестициите, додава вредност на извозот и привлекува туристи.
Челното место во овогодинешното рангирање повторно го зазема САД. Марката се проценува на 19,703 трилиони долари, што ја зголемува својата вредност со 2% во однос на 2014 година. Од Brand Finance прецизираат дека тоа во голема мера се должи на огромниот економски размер на земјата. За високата вредност придонесуваат и системот на високото образование на земјата (меѓу водечките во светот); музичката индустрија и забавната индустрија како целина.
На последното 100-то место во рангирањето за 2015 е Јамајка со вредност на националнатаиот бренд од8 милијарди долари и 0% раст во однос на минатата година.
Еве и кои се најдобро и најлошо претставени во овогодинешното рангирање:
Соседите и земјите од западен Балкан се квалификуваа на следниов начин: Србија (78-то место / -4 позиции во однос на 2014/31 милијарди долари); Грција (59 / без промена / 60 милијарди долари); Романија (48 / без промена / 141 милијарди долари) И Турција (19 / без промена / 668 милијарди долари).
Бугарија како трговска марка чини 50 милијарди долари. Таа е рангирана на 64-та позиција од 100 земји, искачувајќи се 12% (една позиција) во однос на 2014.
Македонија за жал не е присутна во рангирањето.