24 Јануари, 2018
0.6095
    ALK 7791.42    1.09%     FERS 56000    0%     GRNT 830    0%     KMB 3094.21    0.45%     MPOL 255    -9.65%     MPT 28001.2    -2.96%     MTUR 4282    2.98%     OKTA 3420    6.88%     PPIV 37500    0%     RMDEN16 94.5    0%     SBT 2100.85    1%     STIL 150    0.14%     TNB 13299.93    0.54%     TTK 998.57    2.55%     ZILU 212    6%     ZPKO 2706.43    0.24%

Како Пепси отвори ресторан од својот маркетинг буџет?

Објавено во: Мои пари 07 Јануари, 2018

Модерниот KolaHouse , сместен на Менхетен кој нуди иновативна американска кујна и фамозни коктели е една од последните иновативи од маркетинг тимот на Пепси. Со години маркетинг тимовите на Пепси и Кока Кола се натпреваруваат во поиновативни начини на промовирање на брендот, познати како "Kola Wars"". 

Тимот на PepsiCo секогаш се обидувал да се оддвои од својот ривал Coca-Cola со маркетирање на последните треднови на Американците. Едни од најпознатите маркетинг идеи вклучуваат создавањето на Crystal Pepsi , а отворањето на ресторан од буџетот предвиден за маркетинг е уште еден пример на тренд за да се пристапи на младите генерации. 

Аријана Коскарова, професор по Адвертајзинг на Академијатаза Маркетинг и ПР  која имаше можност да го посети Kola House и да разговара со Кевин Хувер, маркетинг директор во PepsiCo.

Аријана Коскарова: Здраво , ти благодарам што ја прифати понудата да ја споделиш со нашите читатели стратегијата на PepsiCo. Во Февруари ја отвораме нашата прва Академијаза Маркетинг и ПР  и навистина е значајно за нас да споделиме со нашите студенти иновативни маркетинг стратегии од светски бреднови.

Кевин Хувер : Ти благодарам за понудата и тебе што те познавам лично, и многу ми е чест да бидам дел и да допринесам за студентите на Вашата Академија за Маркетинг и ПР.

Аријана Коскарова: Од каде идејата за отворање на ресторан? 

Кевин Хувер: Пепси е секогаш насочен кон тоа да им пренесе искуство на клиентите на еден иновативен начин. Отворањето на ресторан од нашиот маркетинг буџет е само еден дел да вложиме во тоа исксутво. 

Аријана Коскарова: Со отворањето на ресторан, магазинот Тајмс посочи дека сакате да им се доближите на "идните генерации". Кое е Вашето видување на тоа?

Кевин Хувер: Луѓето ќе го сакаат вашиот бренд затоашто тој бренд создава исуство, но истовремено не сакаат да го гледаат истиот тој бренд цело време. 

Начинот на кој ќе зборува вашиот бренд со нив токму треба да го долови тоа. Да биде едноставен, елегантен, забавен. А каде е подобро место за тоа искуство од еден модерен lounge bar?

Аријана Коскарова: Она што ми остави впечаток мене кога бев во Kola House е дека нигде неможеше да се забележи ни една реклама на Пепси. Дури и да неможе да се препознае дека станува збор за ресторан кој е во сопственост на Пепси. Да не ми кажеше ти можеби немаше ни да помислам. 

Кевин Хувер: Како што реков, луѓето не сакаат да го гледаат вашиот бренд цело време. Ако ставиме Пепси знаци на секој чекор луѓето ќе помислат дека станува збор за Музеј на Пепси, а не за модерен ресторан. Сепак, ќе те поправам, во Kola House, сепак имаме едно место, кое потсетува на Пепси. Но нема да откријам ќе оставам на Вашите читатели да го посетат Kola House ,  и да го пронајдат тој детал сами.

Можеби ќе ве интересира

Нина и Жаре влегоа во најелитното друштво на Forbes

Нина и Жаре влегоа во најелитното друштво на Forbes

ЕДНА ОД НАЈЗАБАВНИТЕ ЕМИСИИ: Сања и Слаткар во „Еден на Еден“ (ВИДЕО)

ЕДНА ОД НАЈЗАБАВНИТЕ ЕМИСИИ: Сања и Слаткар во „Еден на Еден“ (ВИДЕО)

Populast.com, сајт за следење на вирални содржини на социјалните мрежи

Populast.com, сајт за следење на вирални содржини на социјалните мрежи

25 години посветеност на УСАИД за почитување на човековите права во Македонија

25 години посветеност на УСАИД за почитување на човековите права во Македонија

Доделена главната награда од наградната игра „Happy Monday“ за корисниците на Mastercard платежните картички

Доделена главната награда од наградната игра „Happy Monday“ за корисниците на Mastercard платежните картички

Во манијата со крипто-валути, сите заборавија на овој гигант кој соборува рекорди

Во манијата со крипто-валути, сите заборавија на овој гигант кој соборува рекорди

(ВИДEO) „Фчерашни новости“: Ќе си ја заврши ли конечно Нимиц работата?

(ВИДEO) „Фчерашни новости“: Ќе си ја заврши ли конечно Нимиц работата?

Last Minute Sale со попусти до 70%

Last Minute Sale со попусти до 70%

„Фчерашни новости“: Разговор со италијанскиот сопственик на депонијата Дрисла

„Фчерашни новости“: Разговор со италијанскиот сопственик на депонијата Дрисла