МИРЧЕВ ОД А1: Со пандемијата сe научивме да работиме од дома и да се префрлиме на дигиталните платформи
Објавено во: Економија 03 Септември, 2020
Довербата што постојано ја добиваме од нашите корисници ни говори дека во А1 гледаат доверлив партнер за сите услуги кои им се ставени на располагање и нивното секојдневие го прават уште поквалитетно и поедноставно.Таа доверба, за нас како компанија останува постојана инспирација за континуирана работа и посветеност во овозможување и усовршување на врвно корисничко искуство, вели во интервју за МИА Методија Мирчев, извршен директор на телекомуникациската компанија А1 Македонија, точно една година по стартот со работа под новиот бренд. |
Во изминатиов период, потенцира Мирчев, докажавме дека воведувањето на новиот бренд не беше само промена на логото и дизајнот, туку значеше стратегиска промена која влијаеше на сите сегменти во работењето и промена која значеше пресретнување на сите комуникациски потреби на нашите корисници. Воведовме значајни промени во концептот на работа во продажните салони, воведовме нови, модерни и софистицирани дигитални алатки, модерна инфраструктура, континуирано работиме на усовршување и обезбедување врвна мрежа и премиум корисничко искуство, со што групациската синергија стана уште повидлива. |
Според Мирчев, во периодот на КОВИД кризата се адаптирале, одговориле брзо и успеале да бидат поддршка и партнер на корисниците кога најмногу им беа потребни. Нотирале значајно зголемување на интернет сообраќајот, двојно зголемен обем на говорен сообраќај и мобилен интернет како резултат на прилагодувањето на компаниите со работа од дома и останувањето на нивните корисници дома согласно со мерките за заштита. Ги презеле сите мерки за обезбедување телекомуникациска мрежа која на сигурен и стабилен начин обезбедува континиуитет на клучните услуги притоа имајќи ги предвид зголемените потреби. |
Тоа што како компанија можат да го посочат и пренесат на јавноста како искуство од пандемијата, како што вели, е видливата промена на навиките на заедницата кои се префрлија на дигитални платформи. |
„Работењето од дома и обезбедувањето континуитет на бизнисите е само почеток во трансформацијата. Оваа состојба ги става сите деловни субјекти пред предизвик да ја преиспитаат својата визија, како да обезбедат вредност за своите корисници во дигиталниот свет. Вредноста на дигиталните канали, продукти и операции во моментов е неопходност за сите компании. И нема да биде претенциозно ако кажам дека ова е повик за будење за сите субјекти кои досега не размислувале или ја одложувале дигиталната трансформација, а сите кои веќе ги применуваат дигиталните алатки или се префрлаат на дигитален начин на работа ќе обезбедат одржливост на своите бизниси“, наведува извршниот директор на А1. |