12 Мај, 2024
0.0335

Грчките штрајкови ги чинат македонски железници 12 милиони евра!

Објавено во: Економија 14 Октомври, 2012

Добивај вести на Viber

Штрајковите на Грчките железници  предизвикуваат сериозни финансиски  проблеми во работењето на двете железнички компании во Македонија, а поради честите блокади  штети трпат и извозно ориентираните македонски фирми. Според податоците на Фактор, во периодот на 2009, 2010 и 2011 година, само поради штрајкови и блокади во железничкиот сообраќај од страна на Грчките железници,  железничкиот систем во земјава има претрпено финансиски штети и загуби од  12,3 милиони евра и тоа:
  • МЖ Транспорт – 9,4 милиони евра
  • МЖ Инфраструктура - 2,9 милиони еврa
Еве како изгледаат штетите претрпени по години: Штети во МЖ Транспорт
  • Година                 денови на неработење                     финансиски штети
  • 2009                                30                                                    3,7 милиони евра
  • 2010                                 37                                                    4,8 милиони евра
  • до 12.10.2011              24                                                         985 илјади евра
  • ВКУПНО                                                                                  9, 4 милиони евра
Штети во МЖ Инфраструктура
  • година                денови на неработење                           финансиска штета
  • 2009                                  30                                                         913 илјади евра
  • 2010                                   37                                                       1 ,2 милиони евра
  • до 12.10.2011                24                                                           787 илјади евра
  • Вкупно                                           91                                      2, 9 милиони евра
Поради блокадите на Грчките железници, трпи и македонското стопанство особено извозно ориентираните компани. Токму тие пак се принудени да бараат алтернативни решенија за транспорт на своите производи а тоа им ги  зголемува трошоците за 30 отсто. Бизнисмените сметаат дека е непоходно да се најдат начини за намалување на транспортната зависност од јужниот сосед, бидејќи во спротивно Македонија ќе биде заробеник на состојбите во Грција. С.Н.    

Можеби ќе ве интересира

Фински „Модирум“ презеде македонската ИТ компанија со 125 вработени

Фински „Модирум“ презеде македонската ИТ компанија со 125 вработени

Во куќа во Загреб живееле 30 странски работници, газдата наплаќал месечно 3.300 евра

Во куќа во Загреб живееле 30 странски работници, газдата наплаќал месечно 3.300 евра

Непалците возат автобуси, Турците градат згради, а Русите поправаат автомобили - каде исчезна локалната работна сила

Непалците возат автобуси, Турците градат згради, а Русите поправаат автомобили - каде исчезна локалната работна сила

ХРВАТИТЕ СО ПОПЛАКИ: Црешите се поскапи од свинско месо

ХРВАТИТЕ СО ПОПЛАКИ: Црешите се поскапи од свинско месо

Генерали Инвестментс: Странските инвеститори почнаа да купуваат кинески акции

Генерали Инвестментс: Странските инвеститори почнаа да купуваат кинески акции

Новите биогасни централи во Македонија ќе заработуваат 8 милиони евра годишно?

Новите биогасни централи во Македонија ќе заработуваат 8 милиони евра годишно?

ИЛОН МАСК И ТЕСЛА ПОД ИСТРАГА: Американскиот обвинител се сомнева дека лажеле за автопилотот

ИЛОН МАСК И ТЕСЛА ПОД ИСТРАГА: Американскиот обвинител се сомнева дека лажеле за автопилотот

ПОМАЛИ АКЦИОНЕРИ НА „ГРАНИТ“ БАРААТ ПОВИСОКА ДИВИДЕНДА: Велат има доволно средства, Управниот одбор возвраќа со причини зошто не е можно

ПОМАЛИ АКЦИОНЕРИ НА „ГРАНИТ“ БАРААТ ПОВИСОКА ДИВИДЕНДА: Велат има доволно средства, Управниот одбор возвраќа со причини зошто не е можно

КРИЗАТА СО НЕДВИЖНОСТИТЕ СТИГНА ДО СЛОВЕНИЈА: Сиви облаци се упатуваат кон Хрватска

КРИЗАТА СО НЕДВИЖНОСТИТЕ СТИГНА ДО СЛОВЕНИЈА: Сиви облаци се упатуваат кон Хрватска