СЕ ПОЧЕСТО СЕ КУПУВА ПРЕКУ ИНТЕРНЕТ: Што купуваат најмногу европските граѓани?
Објавено во: Финансии 18 Јануари, 2018
Речиси 7 од 10 интернет корисници во ЕУ купувале онлајн во текот на 12 месеци од 2017 година. Ова покажува статистиката на Еуростат. Уделот на е-купувачи има значителни разлики во земјите-членки на ЕУ, кои се движат од 23% од корисниците на Интернет во Романија, 27% во Бугарија и 39% во Кипар до 86% во Велика Британија, 84% во Шведска и 82% во Данска, , Луксембург и Холандија.
Севкупно, учеството на е-купувачите кај корисниците на интернет се зголемило, при што највисокиот процент е регистриран за возрасните групи 16-24 и 25-54 (71% секоја).
Електронските купувачи во групата од 16 до 24 години купуваат главно облека и спортски стоки (71% од сите купувања). Домашните производи сочинуваат 50% од е-набавките за оние на возраст од 25 до 54 години, додека 57% од онлајн купувања од постарата возрасна група (на возраст од 55-74 години) се за сместување и рекреација.
Главните наоди на извештајот се дека е-шопингот постојано расте, со најголем пораст кај младите корисници на интернет, од најпопуларните онлајн набавки се облеката и спортските производи, проследени со екскурзии и патуавња.
69% од онлајн купувачите велат дека немаат проблем да купуваат онлајн. Главната причина зошто корисниците не купуваат онлајн е дека сакаат да купуваат лично. 33% од купувачите онлајн купуваат или нарачуваат стоки или услуги од трговци во други земји на ЕУ.