КОНФЛИКТНИ СИТУАЦИИ: Каде се крие драмата на работното место?
Објавено во: Финансии 18 Април, 2019
Сигурно редовно сте соочени со драматични ситуации на работа. Без разлика дали конфликтите се предизвикани од лоши шефови или недостаток на транспарентност од страна на колегите, овие проблеми може да доведат до непријателско работно опкружување. Потребните вештини за справување со овие ситуации се различни, но мора да сторите сé што е можно за да управувате, а не да ги елиминирате конфликтите. Ова започнува со препознавање на основните причини.
1. Нејасно лидерство
Недостатокот на автентичност создава верување дека управувањето е лицемерно. Имате шеф само на докумнети а во реалноста добивате нарачки од колегите кои се во пријателски однос со вашиот шеф. Во оваа средина, вработените губат ентузијазам за работа, страст за она што компанијата го претставува и најопасното - ја губат довербата.
2. Нема јасни параметри што е правилно и што не е во ред
Повторувањето на недоследноста во справувањето со конфликтите не само што доведува до губење на довербата, туку и ја зголемува веројатноста дека вработените нема да ги перцепираат јасно ограничувањата. Ова ја зголемува веројатноста од нив да имаат внатрешни или надворешни претензии за прекршоци.
3. Недостаток на транспарентност
Убедени дека не може да споделат "доверливи" или "лични" информации, компаниите создаваат обвивки на тајност. Во некои случаи тоа е неточна или нецелосна информација за причините поради кои компанијата отпушта или казнува некого. Во други, таа прави големи корпоративни промени без знаење или придонес на вработените.
4. Премногу очигледна хиерархија
Како што се вели - "секоја жаба да си ја знае барата", но понекогаш фирмите истакнуваат премногу на хиерархијата што исклучува можноста за групни активности. Оваа поделба ги предизвикува вработените, предизвикувајќи уште поголемо дистанцирање и недоверба кај самите вработени.
Фото: iStock/Guliver