07 Мај, 2024
0.0233

Меѓу повеќе од 32 илјади пристигнати дизајни за етикета за Вегета избрани 60-те најкреативни

Објавено во: Мои пари 05 Јули, 2019

Добивај вести на Viber

По повод прославата на 60-от роденден, Вегета ги повика своите потрошувачи да станат дел од нејзината историја и да учествуваат во наградната игра со креирање на сопствена етикета за Вегета. Победниците од наградната игра, 60 – те најдобро дизајнирани етикети, во четвртокот во познатиот ресторан „Адриатик Грашо“ во Сплит, ги претстави шесточленото жири.

Крунослав Бешвир, директор на програмата Кулинарство во Подравка раскажа неколку интересни моменти од шеесетгодишната историја на Вегета, односно ја претстави роденденската кампања под наслов: „Вегета! 100% оригинална! 100% моја!“. „Всушност 60 – от роденден е идеалната прилика за мало освежување на нејзиниот надворешен изглед, бидејќи како што Вегета ја поттикнува креативноста во кујната, така нам ни беше желба корисниците да ја испробаат сопствената креативност со креирање на етикета за нејзината амбалажа“.


Исклучителните резултати од кампањата ги претстави Маринка Акрап, директорка на корпоративен маркетинг и комуникации во Подравка: „Не воодушеви одѕивот на нашите потрошувачи и креативноста која ја покажаа во дизајнирањето на етикети. Во период од еден месец ни пристигнаа повеќе од 32 илјади предлог дизајни. Во наградната игра, која се одвиваше во Хрватска, Србија, Босна и Херцеговина, Црна Гора и Северна Македонија, се пријавуваа и потрошувачи од Австралија, Австрија, Белгија, Бугарија, Данска, Финска, Германија, Франција, Ирска, Италија, Словенија, САД, Холандија, Швајцарија, Косово, Канада, Грција и од Норвешка.“

„Вегета изгледа најдобро до сега“, се пофали Давор Брукета, креативен директор на агенцијата „Брукета&Зиниќ&Греј“, изразувајќи задоволство што со креирање на елементите за дизајн на етикета им помогнале на корисниците од целиот свет креативно да се изразат.


Александар Шекуљица и Иван Тандариќ од модното студио „ЕЛФС“ изјавија: Со оглед на тоа што дизајнот е наша животна преокупација, ни беше навистина огромно задоволство да ги прегледуваме и отценуваме дизајните и веруваме дека го одбравме навистина најдоброто. Покрај тоа, со дизајните на маичките со елементите од дизајнот на вегета кои се дел од нашата најнова колекција, добивме прилика да ја дадеме својата визија за вегета како бренд.“

И Петар Грашо во оваа прилика беше поприлично емотивен, односно се присети како Вегета го пратела низ целиот живот во неговиот семеен дом: „Иако во последно време , поради многубројните обврски немам време за готвење како порано, кога и да сум во можност, ја користам Вегета како сигурен пат до омилениот вкус и затоа ми е посебно драго што и во иднина ќе ги здружиме силите и заедно ќе работиме на проекти“. 

Креаторите на 60-те најдобри дизајнирани етиекти ќе бидат посебно наградени, а сите пристигнати предлог дизајни ќе бидат испечатени на стакленката и ќе бидат во продажба оваа есен на пазарите на кои се одвиваше роденденската кампања.

Листата на добитници можете да ја погледнете на: 60godini.vegeta.mk


Можеби ќе ве интересира

АПРИЛ ВОЗБУДЛИВ ЗА ИГРАЧИТЕ НА ВЛТ: ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА ИМ ИСПЛАТИ НА ИГРАЧИТЕ ФАНТАСТИЧНИ 46.238.549 ДЕНАРИ

АПРИЛ ВОЗБУДЛИВ ЗА ИГРАЧИТЕ НА ВЛТ: ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА ИМ ИСПЛАТИ НА ИГРАЧИТЕ ФАНТАСТИЧНИ 46.238.549 ДЕНАРИ

Регионална кампања „Вистината е важна“ за опасностите кои ги носат дезинформациите и говорот на омраза

Регионална кампања „Вистината е важна“ за опасностите кои ги носат дезинформациите и говорот на омраза

Дали се сеќавате на оваа игра? Би ја играле и денес?

Дали се сеќавате на оваа игра? Би ја играле и денес?

Осум каратисти на „Макпетрол“ ќе учествуваат на Европскиот Шампионат во Хрватска

Осум каратисти на „Макпетрол“ ќе учествуваат на Европскиот Шампионат во Хрватска

Посакувам да бидеме дел од трите регионални финалисти на „Рамка за помош“ на НЛБ Групацијата и токму нашиот проект да стане реалност: Сашко Јованов од Здружението за поддршка и развој „Хуманост“

Посакувам да бидеме дел од трите регионални финалисти на „Рамка за помош“ на НЛБ Групацијата и токму нашиот проект да стане реалност: Сашко Јованов од Здружението за поддршка и развој „Хуманост“

Мило ми е што НЛБ ја препознаа и поддржаа нашата идеја, средствата ќе бидат наменети во нудење и промоција на бесплатна хипотерапијата низ цела држава: Мариа Дуда за „Кантрисајт Ретрит“

Мило ми е што НЛБ ја препознаа и поддржаа нашата идеја, средствата ќе бидат наменети во нудење и промоција на бесплатна хипотерапијата низ цела држава: Мариа Дуда за „Кантрисајт Ретрит“

Со нашиот проект „Заедно во инклузивна заедница“ заслужуваме титула регионален победник на „Рамката за помош“ за 2024 на НЛБ Групацијата: Александар Стојановски - Здружение Во Мојот Свет

Со нашиот проект „Заедно во инклузивна заедница“ заслужуваме титула регионален победник на „Рамката за помош“ за 2024 на НЛБ Групацијата: Александар Стојановски - Здружение Во Мојот Свет

Со задоволство Ви го преставуваме ГРАНД СКОПЈЕ, како PRIME SPONSOR на Конференцијата за комерцијални недвижности во Скопје, Македонија

Со задоволство Ви го преставуваме ГРАНД СКОПЈЕ, како PRIME SPONSOR на Конференцијата за комерцијални недвижности во Скопје, Македонија

Дали ја знаете играта Царица? Можеби ја знаете ама во вашиот град има друго име

Дали ја знаете играта Царица? Можеби ја знаете ама во вашиот град има друго име