30 Април, 2024
0.0662

„Еден на еден“ и „Glitch Agency“ меѓу најдобрите агенции во регионот

Објавено во: Мои пари 25 Септември, 2018

Добивај вести на Viber

Македонските маркетинг агенции „Еден на еден“ и „Glitch Agency“ се единствените домашни агенции кои се вратија со признанија од овогодинешното издание на Weekend Media Festival, на кој се доделуваат престижните награди од областа на маркетингот, „BalCannes“ и „SoMo Borac“.

Weekend Media Festival е регионален фестивал од областа на комуникациите и маркетингот, кој веќе 11 години по ред ги собира најважните медиумски, маркетинг и ПР професионалци од регионот во Ровињ, Хрватска. Годинешното издание, кое се одржа од 20.09 до 23.09, го посетија повеќе од 5000 професионалци, а како дел од официјалната програма на фестивалот беше и доделувањето на наградите „BalCannes“ на 21.09, како и доделувањето на наградите „SoMo Borac“ на 22.09.

На наградите „BalCannes“ во конкуренција со 51 агенција од регионот, кампањата за „Sport M“ насловена како „Bringing sexy back on social“ на агенцијата „Еден на еден“ се најде меѓу најдобрите проекти според жирито составено од огласувачи, како и според жирито составено од новинари, а кампањата за ТВ серијата „На терапија“ на „Glitch Agency“ се најде меѓу најдобрите проекти според жирито составено од новинари.

На наградите „SoMo Borac“ кои се сметаат за најважните награди за дигитален маркетинг во регионот, кампањата за ТВ серијата „На терапија“ на „Glitch Agency“ доби награда како една од топ 3 кампањи на социјални медиуми на регионално ниво, додека за веб страната за филмот „Бикини Мун“ на Милчо Манчевски доби награда како една од топ 3 веб страни во регионот. Кампањата за „Sport M“, пак, на агенцијата „Еден на еден“ исто така доби награда како една од топ 3 кампањи на социјални медиуми на регионално ниво.

Видеото за наградената кампања на агенцијата „Еден на еден“ може да се погледне тука, додека видеата за наградените проекти на агенцијата „Glitch Agency“ можат да се погледнат тука и тука


Можеби ќе ве интересира

905.958 граѓани знаат дека „Не е до нив, до тебе е“ - Излези и гласај, затоа што твојот глас е поважен од лајкот на инстаграм!

905.958 граѓани знаат дека „Не е до нив, до тебе е“ - Излези и гласај, затоа што твојот глас е поважен од лајкот на инстаграм!

Какви игри игравме како деца да се потсетиме?

Какви игри игравме како деца да се потсетиме?

Цементарница УСЈЕ го одбележа Светскиот ден на безбедност и здравје при работа

Цементарница УСЈЕ го одбележа Светскиот ден на безбедност и здравје при работа

Остварете го вашиот потенцијал со помош на германска диплома: Обуките на Heidelberg Skopje BUSINESS SCHOOL отсега достапни за сите кои посакуваат ИТ кариера

Остварете го вашиот потенцијал со помош на германска диплома: Обуките на Heidelberg Skopje BUSINESS SCHOOL отсега достапни за сите кои посакуваат ИТ кариера

Твојата иднина е во Халкбанк: Истражи ги неограничените можности за кариера во банкарскиот сектор

Твојата иднина е во Халкбанк: Истражи ги неограничените можности за кариера во банкарскиот сектор

ЏЕКПОТ МАНИЈА, СУПЕР ТУРНИР НА 2win.мк

ЏЕКПОТ МАНИЈА, СУПЕР ТУРНИР НА 2win.мк

„Рамка за помош“ на НЛБ Групацијата е проект создаден за организации како нас, многу деца, училишта ќе ја добијат нашата поддршка и опрема која ќе придонесе за подобро утре: Борче Стаменов за „Донирај компјутер“

„Рамка за помош“ на НЛБ Групацијата е проект создаден за организации како нас, многу деца, училишта ќе ја добијат нашата поддршка и опрема која ќе придонесе за подобро утре: Борче Стаменов за „Донирај компјутер“

Менаџментот на NOVOMATIC свечено ги отвори вратите на Grand Casino Admiral

Менаџментот на NOVOMATIC свечено ги отвори вратите на Grand Casino Admiral

Третиот дел на „Солунска 28“ од д-р Неле Карајлиќ е најпродаван наслов од „Арс Ламина“ на Саемот на книгата 2024

Третиот дел на „Солунска 28“ од д-р Неле Карајлиќ е најпродаван наслов од „Арс Ламина“ на Саемот на книгата 2024