ЕВЕ КОЛКУ ХРВАТИТЕ СЕ ПОБОГАТИ ОД НАС: Дури 47 отсто планираат да одат на зимски одмор, а 14 проценти дури на два

Објавено во: Економија 30 Јануари, 2025
Новото истражување во Хрватска за навиките на потрошувачите во текот на зимската сезона открива значителен тренд кон дигитални плаќања и подготвеност на поголеми трошења. Мнозинството од испитаниците, 61 процент, планираат да користат начини на плаќање без готовина - картички, паметни телефони или часовници, што укажува на силна дигитална трансформација на туристичкиот сектор.
Финансиските показатели се особено интересни: речиси половина од испитаниците (49 отсто) рекле дека планираат да одат на зимски одмор, а 47 отсто од нив планираат да потрошат меѓу 50 и 150 евра по лице дневно. Дополнително, 14 отсто планираат минимум два зимски одмори годинава, до три дена, што укажува на значителен пазарен потенцијал.
Истражувањето исто така ги идентификуваше клучните предизвици во инфраструктурата за дигитално плаќање.
Најголеми проблеми се забележани во угостителството (23 отсто), таксите за паркирање (22 отсто) и ски картите (14 отсто). Овој податок е особено важен бидејќи 37 отсто од корисниците изјавиле дека недостатокот на опција за дигитално плаќање директно би влијаело на нивното трошење, а за возврат на изборот на дестинација. Поточно, значителен број корисници би потрошиле помалку (17 отсто), би отишле кај конкурент (9 отсто) или не би се вратиле на истото место (11 отсто).
Што се однесува до географската распределба на трошоците, половина од испитаниците планираат да ги задржат своите трошења., а со тоа и пари во Хрватска, додека Словенија (20 проценти) и Австрија (16 проценти) се водечки меѓународни дестинации за овие туристи.
„Компаниите кои не овозможуваат дигитални плаќања ризикуваат да изгубат клиенти, особено во висококонкурентни средини како што се скијачките центри“, предупредува Рената Вујасиновиќ, директорка на Visa за Хрватска, нагласувајќи ја важноста од прилагодување на новите трендови на пазарот.
Трендот на диверзификација на потрошувачката е особено интересен – покрај традиционалните скијачки активности, значителен дел од буџетот оди за велнес третмани, гастрономски понуди и културни настани. Тоа укажува на промена на структурата на трошење на зимските туристи и отвора нови деловни можности во различни сегменти од туристичката понуда.
Податоците покажуваат и дека 60 отсто од хрватските потрошувачи претпочитаат целосно безготовинско искуство во скијачките центри, користејќи исклучиво мобилни уреди или паметни часовници за плаќање. Дигиталните плаќања доминираат во три клучни сектори: угостителство (25 проценти), сместување (24 проценти) и малопродажба (23 проценти).
Инаку, собирањето на податоците го изврши агенцијата Response Now s.r.o. во декември 2024 година на репрезентативен примерок од хрватската интернет популација на возраст од 18 до 60 години, со вкупно 1.021 испитаник, додека клиентот бил Visa, а резултатите ги пријавила Лабораторијата за комуникации.
Пословни.хрМожеби ќе ве интересира
Почна поевтинувањето на производите, трговците и натаму незадоволни

И ДИРЕКТОРОТ СЕ ОБЛЕЧЕ ВО ПИЖАМИ - А1 Хрватска своето ново партнерство го претставија необично, со долга филмска вечер, но и со еден детал...
Бислимовски: Цената на струјата не е причина за високите сметки, туку потрошувачката не била добро предвидена

„ВИЗЕР“ УКИНУВА УШТЕ ЕДНА ЛИНИЈА: Престанува летањето од Скопје до Будимпешта

ОД ДЕНЕС ЌЕ КУПУВАМЕ ПОЕВТИНИ ПРОИЗВОДИ: Одлуката објавена во Службен весник, еве што се треба да поевтини

ВИЦЕ ЗАЕВ САКА, А И МОЖЕ, ДА БИДЕ САМ СВОЈ ГАЗДА ВО ДВЕТЕ „ГЕРАС ЦУНЕВ“: „Акционери, давајте ги своите сметки за да ви бидат префрлени парите, ова е последна шанса“

МЛАДИТЕ САКААТ БРЗИ РЕЗУЛТАТИ: Колку време е потребно за да се „испече“ еден занает?

Само скромни казни за маркетите за потрошувачките „кошнички“ на власта

Зошто на Трамп му е неопходен мир во Украина? За доларот се работи!
